جلوگیری از سرمایه گذاری هدف دشمن در حوادث اخیر سیستان و بلوچستان

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت:یکی دیگر از آسیب‌ها در شرایط کنونی استان مخابره فضای ناامنی است که باعث می‌شود بسیاری از سرمایه‌گذاران رغبتی برای حضور در استان نداشته باشند.

حجت الاسلام  مصطفی محامی  در دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در وقایع اخیر استان، خسارت‌ها دارای ابعاد مختلف است از جمله خسارت‌های مادی و جانی اما در کنار این‌ها خسارت‌های بیشتری هم وجود دارد که بخشی از آن ایجاد فضای دو قطبی، درگیری و کدورت هست که آسیب آن به مراتب بیشتر و ترمیم آن نیز سخت‌تر است.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: سیستان و بلوچستان در بسیاری از شاخص‌های توسعه ذیل جدول قرار دارد و باید توجه داشته باشیم که افزایش این التهابات عامل عقب افتادگی بیشتر ما خواهد شد زیرا استان‌های دیگر همواره در حال رشد هستند و در صورت توقف ما این فاصله بیشتر خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مردم، مسوولان، نیروهای نظامی و انتظامی و همه کسانی که می‌توانند باید تلاش کنند تا فضای استان امنیتی نباشد از این جهت که تلاش‌ها در طول سال‌های مختلف همین بوده تا فضای امنیتی بر استان حاکم نباشد و سرمایه گذاران حاضر به ورود و سرمایه‌گذاری در استان باشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محامی گفت: در چنین شرایطی مسوولیت سخت‌تر است و نباید دست روی دست گذاشت بلکه باید با پشتکار بیشتر به دنبال جذب سرمایه‌گذاران باشیم.ا

مام جمعه زاهدان گفت: افراد تحت پوشش تامین اجتماعی عموما از اقشار محروم جامعه هستند که توسعه خدمات به آن‌ها در استانی محروم هچون سیستان و بلوچستان با شاخص‌های پایین بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: گسترش تعداد افراد تحت پوشش بیمه و توسعه سطح خدمات ارائه شده به آن‌ها کاری مهم و ارزشمند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محامی بیان کرد: گسترش زیرساخت‌های بهداشتی و احداث بیمارستان‌های جدید در سایر شهرستان‌های استان کمک بیشتری به مردم استان خواهد کرد از این جهت که مردم سیستان‌وبلوچستان مردمانی نجیب و شایسته ارائه خدمت هستند و تامین اجتماعی هم باید خدمات خود را توسعه دهد.

مجید یوسفی مقدم مدیر درمان تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت این مجموعه پرداخت و گفت: سازمان تامین اجتماعی بیش‌از ۸۰۰ هزار نفر را در استان تحت پوشش خود قرار داده که با در نظر گرفتن طرح های جدید به دنبال کیفیت بخشی خدمات و گسترش زیرساخت‌های بهداشتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار