در خراسان جنوبی

۸ روستای دیگر به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

۸ روستای دیگر خراسان جنوبی با راه اندازی ۴ سایت جدید توسعه شبکه ملی اطلاعات به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: با راه اندازی ۴ سایت توسعه شبکه ملی اطلاعات حدود هزار و ۶۰۰ خانوار روستایی استان از اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

او با اشاره به ادامه روند توسعه شبکه ملی اطلاعات در استان افزود: طی هفته گذشته ۲ سایت جدید توسعه شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت روستایی راه اندازی و دو سایت تلفن همراه روستایی دیگر نیز به تکنولوژی بالاتر ارتقا پیدا کردند.

بهی بیان کرد: با اجرا و راه اندازی سایت‌های جدید فضل آباد شهرستان قائنات و مقیلان شهرستان زیرکوه، ۴ روستای دیگر استان از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند و با ارتقای سایت‌های خانیک شهرستان فردوس و نوقند شهرستان درمیان نیز ۴ روستای دیگر استان از پوشش اینترنت پرسرعت همراه برخوردار شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ادامه داد: اعتبار اجرای این سایت‌ها از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تأمین و از سوی اپراتور‌های ایرانسل و همراه اول اجرا شده اند.

او عنوان کرد: در مجموع با راه اندازی این سایت ها، ۸ روستای دیگر استان با جمعیتی بالغ بر  هزار و ۶۰۰ خانوار از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار