رئیس سیا: نسبت به همکاری دفاعی و نظامی روسیه و ایران نگران هستم

ویلیام برنز ضمن ابراز نگرانی در خصوص همکاری نظامی و دفاعی تهران و مسکو مدعی شد این همکاری تهدیدی برای متحدان واشنگتن در منطقه است.

رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در مصاحبه‌ای ضمن تکرار ادعای استفاده روسیه از پهپاد‌های ایرانی در اوکراین، در خصوص همکاری نظامی و دفاعی تهران و مسکو ابراز نگرانی کرد و مدعی شد این همکاری تهدیدی برای متحدان واشنگتن در منطقه است.

ویلیام برنز درمصاحبه با شبکه پی بی اس ادعا کرد: نسبت به همکاری دفاعی و نظامی روسیه و ایران نگران هستم. در طول تاریخ، میان روس‌ها و ایرانی‌ها بی اعتمادی بوده است، ولی اکنون آن‌ها به هم نیاز دارند. آنچه در حال ظهور است یک مشارکت دفاعی تمام عیار میان تهران و مسکو از طریق تحویل پهپاد‌های ایران به روسیه است و روس‌ها نیز در حال بررسی روش‌هایی برای حمایت از ایران در زمینه‌های فنی و فن‌آوری هستند.  

رئیس سیا در ادامه اظهارات بی اساس خود همکاری نظامی روسیه و ایران را یک تهدید واقعی برای متحدان واشنگتن در منطقه و همسایگی ایران قلمداد کرد.

در همین حال، دیروز خبرگزاری آلمانی "DPA" به نقل از یک منبع مطلع در گزارشی ادعا کرد که روسیه درخواست خرید صد‌ها پهپاد و موشک بالستیک از ایران کرده است.

به تازگی «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، با تکرار این ادعا که ایران در کنار روسیه است و تجهیزات نظامی و مربیان را برای حمله به کشور دیگری در اختیار آن قرار می‌دهد، گفت: «ما قبلاً اقداماتی را انجام داده‌ایم تا انتقال پهپاد‌ها و تجهیزات نظامی ایران به روسیه را دشوار کنیم.»

همچنین، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو اخیراً مدعی شده که ایران به شریک دفاعی اصلی روسیه تبدیل شده است. گزارش‌های خبری در روز‌های اخیر حکایت از آن دارد که کشور‌های غربی در حال فشار بر دبیرکل سازمان ملل هستند تا علیه ایران و آنچه همکاری این کشور با روسیه در جنگ اوکراین ادعا می‌کنند گزارش منتشر کند. در همین حال، وزیر امور خارجه کشورمان می‌گوید ایران از اوکراین درخواست کرده اگر شواهدی بر مدعای خود دارد، آن را در جلسه‌ای به ایران تحویل دهد، اما مقامات اوکراینی در لحظه آخر از حضور در این جلسه خودداری کرده‌اند.

حمایت رئیس سیا از ناآرامی‌ها در ایران

برنز در بخش دیگری از این مصاحبه ضمن حمایت از اغتشاشات و ناآرامی‌ها در ایران مدعی شد تهران در دراز مدت نمی‌تواند به مطالبات مردم پاسخ دهد.

جنگ از قدرت پوتین کم نکرده است

رئیس آژانس اطلاعات مرکزی (سیا) درباره احتمال استفاده روسیه از تسلیحات هسته‌ای در اوکراین گفت که سیا «امروزه هیچ مدرک روشنی» از برنامه‌های روسیه برای استفاده از سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی نمی‌بیند.

وی ادعا کرد که جنگ در اوکراین تاکنون یک «شکست برای روسیه» بوده است و وجهه این کشور را تضعیف کرده است. اما بعید است این جنگ منجر به از دست دادن قدرت، رئیس جمهور پوتین شود.

خطر درگیری چین و تایوان وجود دارد

برنز درباره تنش‌ها میان چین و تایوان گفت که جاه طلبی‌های شی جین پینگ، رئیس جمهور چین برای حمله به تایوان را «لحظه‌ای دست کم نمی‌گیرد». وی تصریح کرد: «هرچه به این دهه جلوتر بروید، خطرات یک درگیری نظامی بیشتر می‌شود.»  او همچنین خاطرنشان کرد که استفاده از اپلیکیشن رسانه‌های اجتماعی چینی TikTok در آمریکا یک «منبع نگرانی واقعی» است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامیان تروریست های داعش، بهتر است دهان خود را ببندند
۰۱:۴۹ ۰۱ دی ۱۴۰۱
حامیان تروریست های داعش، بهتر است دهان خود را ببندند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار و اروپا جنایکار هر دو باید مجازات شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
اوکراین از سال 1400 تاکننون با سلاح های ساخت آمریکا و اروپا، روسیه را می‌زند؛ باید هر سه مجازات شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
آموزش نیروهای اوکراین توسط آمریکا تا پیش از جنگ ادامه داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
تکرار مواضع غیرسازنده و ضد ایرانی آمریکا و متحدانش در نشست شورای امنیت و این در حالی است که آمریکا جنایتکار، انگلیس و فرانسه و مزدورانشان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 1394 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای وغیره عربستان سعودی و امارات را در جنگ یمن تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

تکرار مواضع غیرسازنده و ضد ایرانی آمریکا و متحدانش در نشست شورای امنیت و این در حالی است که آمریکا جنایتکار، انگلیس و فرانسه و مزدورانشان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 1400 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای وغیره اوکراین را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
1 - سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
2 - شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
3 - شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار به اسم دفاع از حقوق بشر، در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست اقدامات تروریستی می زند.
آمریکا جنایتکار به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان و داعش، در سراسر منطقه خاورمیانه جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست اقدامات تروریستی می زند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اعتراف وزارت خارجه آمریکا:
بیش از ۵۰ کشور کمک نظامی در اختیار اوکراین قرار می‌دهند
سخنگوی منطقه‌ای وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد بیش از ۵۰ کشور جهان، کمک‌های نظامی در اختیار اوکراین قرار می‌دهند.
«سام وربرگ» گفت: ما با بیش از ۵۰ کشور هماهنگی می‌کنیم تا کمک‌های نظامی برای اوکراین ارسال کنند. این پیامی است که ما می‌خواهیم ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دریافت و آن را درک کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
ادعاهای رئیس سیا بخشی از جنگ تبلیغی آمریکا علیه ایران است
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۸:۱۷ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
انقدر شما قاتلین نگران وخشمگین باشیدحتی بدین خشم ونگرانی بمیرید وریشه شما از زمین نیست ونابود شود انشاالله به اذن الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
بمیرید بمیرید از این ترس بمیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۶ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
نگرانی؟
به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
از نگرانی و عصبانیت انشااللہ زودتر بمیرید
چندین کشور ( اتحادی اروپا و کانادا و اسقاطیل و چند کشور عربی مزدور و خود آمریکا) متحد باھم ھر غلطی کہ دلتون میخواد دارید میکنید دست جمعی با ھر وسیلہ و ابزاری ھر روز و شب در حال حملہ ھستید بعد میخواھید ما دست بستہ بشینیم شما رو نگاہ کنیم کہ ھر غلطی خواستید بکنید مگہ با گاگول طرفید احمقھای وحشی
ملت ایران نسل اندر نسل ھزاران سال با ھر مذھبی با ھر قومیتی بہ ھیچ احدی باج ندادن الانم ھمینہ ما از نسل ھموناییم کور خوندید کہ بزاریم غلطی بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
ای امریکا بدان که مملکت ما به لطف داشتن جناب دکتر رییسی وکابینه تحصیلات عالیه ازدانشگاههای معتبر درحال پیشرفتی جهادی وار و انقلابی وباسرعتی بی سابقه انقلابی وار در حال پیشرفت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
ایران با درایت و تدبیر دولت انقلابی دکتر رییسی درحال پیشرفتی بی سابقه وبا سرعت جهادی انقلابی است
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۲۴ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
شیطان بزرگ و دنباله رو های او دارن باز زمینه چینی توطئه جدیدی رو می کنن به بهانه کمک نظامی وپهبادی ایران به روسیه رهبران مرتجع منطقه و کشور های بی ارزه را علیه ایران به واکنش وا دارد و انان را به بهانه های واهی علیه ایران بشوراند ،در حالی که ابر قدرتی مثل روسیه نیازی به ایران ندارد ، درحالی که خودشان علنی با تمام توان به بازیچه خودشان اوکراین دارن کمک میکنن و کسی نیست نه اونا رو محکوم کنن و نه سازمانی در باره رفتارشان از آنان بازخواست کند ایران شجاع بهوش
Iran (Islamic Republic of)
حسنک دبیر
۲۳:۴۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ای آغای رئیس سیای روسیاه، از این همکاری و از خیلی چیزهای دیگر نگران و عصبانی باش و بقول شهید بزرگوار دکتر بهشتی از این عصبانیت بمیر !!!
یعنی همتون بمیرید !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
کمک جدید 38 میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین
«جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت، دولت «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا از کنگره کشورش تقاضای اعطای 38 میلیارد دلار کمک دیگر به اوکراین را کرده است.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
فرزاد
۲۳:۰۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
یانکی های حروم زاده نجس و دروغگو شیطان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
نگران باشید و از این نگرانی بمیرید
Iran (Islamic Republic of)
فرصت خان
۲۲:۰۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
به گرانی اعتراض داریم راستی تخم مرغ چنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
اشتباهی مثبت دادم وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
Zagrosian
۲۱:۱۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
اینقدر نگران باش و از این نگرانی بمیر لعنتی هایی که هر روز ایران و ایرانی را برای کوچکترین خواسته تهدید میکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
اری سلاح اتمی هم در مقابل این ریا کاران غرب حق هر ملتی و کشوری هست واعدوالهم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ما میخواهیم شما نگران باشید عمری ما نگران بودیم و حالا هم شما این به اون در.
درود بر ایران عزیز ما و روسیه
United Arab Emirates
رحیم گودرزی
۲۰:۵۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
تا کور شود چشمی که نتوان دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
غربی‌ها جنایتکار از سال 1394 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
بزار نگران باشه! ولعاقبه للمتقین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
بیچاره همه ملت‌ها از وجود آمریکا واسرائیل نگرانند! این آقا خودشو زده به خریت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
۱۹:۲۱۲۶ آذر ۱۴۰۱
شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 2003 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکار، اروپا جنایتکار و ناتو جنایتکار در عراق و لیبی بوده است.
شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، ترکیه جنایتکار، اسرائیل جنایتکار و مزدورانشان در سوریه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
باش تا جونت در بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
همینجور نگران بمونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ما اگر دلسوزی های خاله خرسکی شما را نخواهیم چه کسی را باید ببینیم
شما جیب ما را نزن ، نگرانی پیشکش شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی آمریکا از ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی در جنگ یمن نقض قطعنامه ٢٢٣١ است.
کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کشورهای اروپایی از ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی در جنگ یمن نقض قطعنامه ٢٢٣١ است.
کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی آمریکا از اوکراین نقض قطعنامه ٢٢٣١ است.
کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی اروپا از اوکراین نقض قطعنامه ٢٢٣١ است.
کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی ناتو از اوکراین نقض قطعنامه ٢٢٣١ است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
بیش از 200 سال است جهان نگران اقدامات استکباری و حماقت و حضور شما در سراسر جهان است حال شما براز نگرانی می کنید و قیافه حق به جانب برای سازمان های دست نشانده خود می کنید و ابلهان جهان را به یاری می طلبید؟ !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
بترسید واز این تهدید بمیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار از حمایت تروریست‌ها در سوریه و منطقه خاورمیانه دست بکشد.
اروپا جنایتکار از حمایت تروریست‌ها در سوریه و منطقه خاورمیانه دست بکشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
بترسید خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ای کاش ایران سلاح اتمی میساخت که بیشتر از اینها نگران میشدید !!!

اما حیف که هنوز دنباله روی سیاست های کثیف شما هستیم و از ساخت تسلیحات اتمی صرف نظر میکنیم !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
منفی
وقتی سلاح اتمی داریم چرا شما هنوز حرف از ساخت می‌زنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
این دنباله روی از انسانیت و سیاستی منطقی است ، و از منطق دیانت اسلام و فرهنگ پر بار ایران سر افراز می باشد که حتی غرب و شرق جهان این منطق را نمی توانند درک کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
18:51 حالت خوبه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ان شاء الله نابودی هر چه فاسد و ظالم مثل رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا ابلیس و شیطان صفت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ترک عادت موجب مرض است
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان مسئول جنایات رژیم صهیونیستی هستند
۱۴:۴۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان مسئول جنایات رژیم صهیونیستی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
وقتی رییس سیایک مرکز اطلاعاتی معتبر در دنیا اینجور کذب گویی میکنه بدون دلیل و مدرک باید منتظر یه جنجال و درگیری بین المللی بود که داره مقدمه چینی میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
همیشه علیه ایران دروغ میگن. اولین بار نیست که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا، اروپا، عربستان سعودی، اسرائیل و داعش یک هدف را دنبال می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
به امریکا بگویید از دست ما عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار از افغانستان فرارکرده است، که اوکراین را به افغانستان دوم تبدیل کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
فکور
۱۴:۲۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
چند سال پیش خانواده ایی به مشهد رفته بودند و پدر خانواده ، خانواده اش را گم کرد و پیش پلیس رفت و همه اطلاعات خانواده را می پرسیدند می گفت نمی دانم سرانجام پلیس گفت ای مرد شاید خودت گم شده ایی.........حال امریکا از همه چیز کشورهای دنیا نگران است . یک پلیسی باید به او بگوید هی یانکی شاید همه کشورهای دنیا از بابت دخالتهایت نگران هستند متوجه هستی...............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا واقعا یک شیطان بزرگ است و همیشه دنبال فتنه انگیزی در کشور های هدف است و نهایت سوئ استفاده را از سازمانهای بین المللی مخصوصا از سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل می کند و تا ساختار سازمانهای جهانی اینگونه است و مقر آنها در آمریکا و کشور های بدسابقه اروپایی است جهان با این مشکلات مواجه خواهد بود جهان باید یک فکر اساسی برای آینده خود بکند و اهرم قدرت ظالمانه را از دست آمریکا و ایادی اش بگیرد. روسیه و ایران و چین و کشور های عربی ووو با داشتن ذخایر عظیم نفت و گاز و سایر منابع و معادن و با وجود داشتن نیروی کار جوان براحتی می توانند آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان را به چالش بکشند و مجبور کنند که رفتارشان را با ما اصلاح کرده و براساس احترام متقابل تنظیم نماید و این کار هم شدنی است و هم خواهد شد چرا که رفتار ظالمانه غرب کشور هایی مثل چین و روسیه و ایران وووو را نا خواسته به این مسیر سوق می دهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
سلاح هسته‌ای آمریکا جنایتکار منطقه و جهان را تهدید می‌کند
Netherlands
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
غربی ها اگر از آل سعود حمایت کنند تا به یمن تجاوز کنند خوبه
اگر از اسراعیل حمایت کنند تا ملت فلسطین سرکوب شود خوبه
اگر دسته جمعی به عراق و سوریه حمله کنند خوبه
اگر ایران را تحریم و دارویی و تحریم حداکثری کنند خوبه
اگر غربیها خودشون به صدام سلاح شیمیایی بدن که بزنه ایرانیها خوبه
ولی اگر کسی به روسیه کمک کنه تا بزنه غربی ها خیلی خیلی کار بدیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
به درک ،به جهنم که نگرانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
غربی‌ها جنایتکار از سال 1394 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ادامه همکاری ایران با دیگر کشورها در مبارزه با آمریکا بسیار عالی است و ما هم جانبه استقبال می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
در پاسخ به رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)
در پاسخ به ودانت پاتل بی ادب معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا جنایتکار
سربازان آمریکا جنایتکار در ۲۰ کیلومتری روسیه چه غلطی می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
حضور آمریکا جنایتکار در عراق و منطقه تهدیدی برای ایران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا به همراه ناتو از سال 2011 تاکنون تسلیحات داعش را تامین می کند.
آمریکا، ناتو، هر دو تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایت می کند
داعش جنایت می کند
سازمان ملل حمایت می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
همکاری شما با رژیم اشغال گر قدس نیز باعث نگرانی ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
وزیر خارجه سابق آمریکا: برنامه هسته‌ای ایران تهدیدی برای اسرائیل است
وزیر خارجه سابق آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را سرپوش بگذارد.
و این در حالی است که سلاح هسته‌ای آمریکا جنایتکار تهدیدی برای منطقه خاورمیانه و جهان بوده است، نه برنامه هسته‌ای ایران
و این در حالی است که سلاح هسته‌ای اروپا جنایتکار تهدیدی برای منطقه خاورمیانه و جهان بوده است، نه برنامه هسته‌ای ایران
و این در حالی است که سلاح هسته‌ای اسرائیل جنایتکار تهدیدی برای منطقه خاورمیانه و جهان بوده است، نه برنامه هسته‌ای ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ناراحت باش تا نابود بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار راهی جز ترک منطقه ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
سلاح هسته ای هم داریم ولی قرار نیست همه تسلیحات خودمان را جار بزنیم و سر و صدا به راه بندازیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
به فرموده رهبر انقلاب، ایران اسلامی سلاح هسته ای و شیمیایی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
عزیزم اگه ایران سلاح هسته ای نداشت،خیلی وقت پیش آمریکا کارشو تموم میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ما منطقی داریم که بسیار تاثیر گذار تر از تسلیخات غیر مجاز است عزیزان رهبر انقلاب هم اطلاعاتشان و هم درک سیاسیشان بسیار بیشتر از شماهاست و آمریکای کنونی شیر بئون یال و کوپال است که دندان ها و ناخن های مصنوعی دارد که امروزه از هر بوتیک فروشی یا اسباب بازی فروشی می توان تهیه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
بدون سلاح هسته ای نمی‌توانیم آمریکا را شکست دهیم همین وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
سربازان آمریکا جنایتکار در ۲۰ کیلومتری روسیه مستقر شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
حضور آمریکا، اروپا و ناتو در اوکراین تهدیدی برای روسیه است
Germany
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
کشور ایران همیشه در حال پیشرفته نمونش همین دلار که هر روز قیمتش بیشتر میشه
خارجیا به ما حسودی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
خفه شو آلمانی احمق
ایران جزو 10 کشور برتر فناوری و موشکی است
درصد بی سوادی در ایران فقط 1 درصد است
ایران از محدود کشور هایی است که به دانش ساخت زیر دریایی و دارو های ضد سرطان ساخته
ایران جزو 5 کشوری است که توانسته ماهواره به فضا بفرستد
ایران جزو 10 کشور برتر در دانش پزشکی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
مراقب کشور خودت باش! چون غربیها به دنبال تجزیه آلمان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
تو و خارجیا فعلا برید غذای سگ و گربه تون رو بخور ید بعد راستی یادت نره هیزم جمع کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
جناب 13:14 از شاخص فلاکت فقر تورم رانت فساد اشتغال خط فقر آمار ندادی چرا ؟؟؟ تو اینا هم جزو کشورهای پیش رو هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
کوری پیشرفت ها را نمی بینید؟ خدا یا شفا و یا شعور بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
جناب 16:07
فلاکت و گداگشنگی ، تورم و فساد را امثال شما با آشوب های خود ایجاد و تشدید کردید و حالا زبان درازتان را برای لا پوشانی کار های خود دراز کرده اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آلمان دشمن ماست ولی کمی تامل کنید. تیم فوتبالی که تا پایان بازی ۹۰ درصد مالکیت توپ دارد ولی نتیجه را واگذار میکند مقتدر و متفکر نیست. ماهم با ساخت موشک و زیردریایی و فن آوری هایی که تنها کشورهای معدودی قادر به انجامش هستند نباید مغرور شویم چراکه هنوز تحولی در اقتصاد کشورمان رخ نداده ایت و نمودی نداشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا بایستی همیشه نگران و در استرس باشد چون جنایتهای این کشور در کل کشورهای جهان در حافظه کائنات ثبت و ضبط گردیده و روزی دامان این کشور را خواهد گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
گور پدر امریکا و متحدانش. سلاح هسته بسازید و روی اسرائیل امتحانش کنید هیچ اتفاقی هم نمی افتد.
موش آزمایشگاهی منطقه اسرائیل است. رویش هر نو سلاحی را آزمایش کنید. اسرائیل باید حذف شود رد خور ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۴۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
شما مگه قلدر دنیا هستید که همه مساله های کشورها به شما ربط پیدا میکند به شما ارتباط سیاسی و اقتصادی و نظامی کشورها چه ارتباطی دارد خدا وکیلی باید سازمان ملل و تمامی سیاستمداران آمریکایی که نوکر اسراییل هستند رو با خاک یکسان و به درک واصل کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
امریکا ارباب و آقای جهان هست و بقیه رعیت
چه کمونیست باشه چه اسلامی چه لائیک باشه چه لیبرال چه سکولار باشه چه هر چیز دیگه
امرییییییییکا آقاااااااااااااای جهانه
حالا شما هر چی میخوای بگو و توهین کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
ناشناس 22:37
وھم برداشت تو رو خیلی ارباب امریکایی رو دوست داری و طرفدارشی
بفرمایید پیش ارباب
مثل اینکہ تازگی یا ی گل جدیدم کاشتہ قانون ھمجنسگرایی رو ھم تصویب فرمودن
ھمین یک کار ارباب نجس و پست برای بہ قھقرا رفتنش کافیہ شما ھم رفتی پیشش ی مایویی جلیقہ نجاتی با خودت ببر لازمت میشہ
آرہ خیلی قوی خیلی تو ھمین توھم روزگار بگذرونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
بس است هزینه سازی برای کشور!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۲:۲۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
نگران باش و از این نگرانی بمیر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
جناب برنز،ما بیشتر از شما نگران سلامت
روانی و عقلی سردمداران تان،بویژه رییس جمهور شما، اقای جو بایدن هستیم، بعد از دست دادن تاریخی بایدن با،،خرزوخان،،و گاف های عجیب وغریب درسخنرانیها، و اشتباه گرفتن درب خروج محل کنفرانسها و مسیریابی های چرخشی وجنون امیز در محل ترددها ، باید اذعان‌کنیم که تعجب وحیرت کارشناسان ومردم دنیا بیشتر هم شده که اصلا این اقا با این وضعیت اسفبار شناختی، چطور خودش رو همچنان نماینده ملت امریکا میدونه و با چه صلاحیتی همچنان رییس جمهور باقی مانده؟ اگه این فرد با این علایم،عوارض واختلالات رفتاری منتخب برگزیده و نخبه دولت امریکاست، پس باقی افراد و دولتمردان امریکایی باید چه وضعیتی داشته باشند؟ قطعا حال وروز بقیه سیاسیون و دولتمردان امریکایی حداقل در ابعاد دیگر اجتماعی و سیاسی نمیتونه بهتر از وضعیت این فرد باشه.
Iran (Islamic Republic of)
کارمند ساده
۱۲:۲۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
وقتی جهان اینطور ساکت جلو آمریکای ظالم می نشیند و از مظلوم دفاع نمی کنند ؛ مطمئنا از این بدتر هم خواهد شد.... به گرمی بی سابقه نگاه کنید؛ به زلزله ها که تا شاید 50 سال قبل اینقدر نبود نگاه کنید به سیل های مکرر در تمام دنیا در این اواخر ومقایسه اش با 50 سال قبل و ... هر چند انسان خلیفه الله بر روی زمین است و می تواند تمام کارهای ایشان را بر روی فقط زمین انجام دهد ولی چرا نمی تواند.....
Germany
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
فعلا که تمام جهان با آمریکاست و روبروی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
عجب تمام جهان یعنی چند تا کشور کوچولوی اروپایی؟
روسیه و چین نصف کره زمين هستند و مقابل آمریکا
حرفی هم نیست که با ایران روابط دوستانه دارند یا نه
Germany
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
چین که امتحان خودش رو پس داد روسیه هم چندین برابر چپاول میکنه و امتیاز میگیره از ایران و در تاریخ بدترین ضربه ها رو از روسیه خوردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
سلام هموطن وطن فروش،میخواستم زیرپست وطن فروشی ات این مطلب رو بیارم که: ایران خانه ماست خانه ای به قدمت تاریخ مکتوب بشری،ایران ناموس ماست،ناموسی به پاکی وعرض مادری، ایران همان سرزمین مقدسی است که خاک پاکش چون صدف،مروارید حضرت ،،ثامن،،را در اغوش گرفته است، ایران سرزمین یلان نامداری از گذشته های دور مثل اریوبرزن ها، و در عصر وزمان ما قاسم سلیمانی ها است،ما ایرانیان،مام میهن را با همه خوبیها وکاستی هایش با همه داشته ها ونداشته هایش،و با تمام وجودمان برتر از جان شیرین دوست میداریم، و به یاوه گویی های وطن فروشانی چون شما،کمترین بهایی نمیدهیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ملی گرایی اساس بدبختی مسلمین است
اسلام با ملیت مخالف است
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۱۲:۱۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
میترسم عاقبتمون مثل امپراتوری عثمانی در جنگ جهانی اول که با بازنده متحد شد وتجزیه شد بشود فکر ایران وایرانی باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
باید نگران باشی موش کثیف رگبار موشکی ایران برای همه شما تروریست های قاتل کافی است ایران نیاز به متحد نخواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
روش سیاسی ایران افتادن ازاینو بشقاب به انور بشقاب اعتماد و خودباختگی به سمت چندکشور ودشمنی بابقیه تعادل در تعاملات سیاسی با شرق وغرب به نفع کشور است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ایران حالا مشکلش با دنیا کمه ، از اونور هم خودشو با جنگ اوکراین درگیر کرده!!!
واقعه تاسف به این سیاست خارجیتون!!!!
مردم از گرسنگی میمیرن ، شما بدتر در حال هزینه تراشی برای کشور هستین !!! انگار خیلی دلتون می خواد منزوی بشین و درگیر تحریم و قطعنامه بشین!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
رهبران امریکا و اروپا همه دزدو دروغگو متقلب هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ماهم از همکاری شماباصهیونیستها فروش سلاح به عربستان، ارسال سلاح به اوکراین و ...نگرانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
نه ما نگران نیستیم آمریکا که هیچ عددی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
بله بابا خان ای بابا خدا پناهت باش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکای شیطان صفت دلش به حال هیچ کسی نسوخته فقط منافع خودش رو اولویت می‌بیند اما از کره شمالی مثل سگ می‌ترسد چون یک قدرت اتمی است و تنها کشوری است که نمی‌تواند مغز مردم کره شمالی را با رسانه های کذب و آشغال شست و شو دهد (چون کره شمالی این قدر باهوش بود و سیاست های کثیف آمریکا رو خوب شناخت و اجازه نداد تو سر مردم کشورش آشغال بریزند)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در منطقه خاورمیانه از سال 2001 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید منطقه خاورمیانه را ترک کنند.
حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در عراق و لیبی از سال 2003 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید عراق و لیبی را ترک کنند.
حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در سوریه از سال 2011 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید سوریه را ترک کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
ناتو و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار به عربستان سعودی برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
آمریکا جنایتکار به امارات برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
آمریکا جنایتکار به اوکراین برای جنگ روسیه، سلاح ارسال کرده است.

اروپا جنایتکار به عربستان سعودی برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
اروپا جنایتکار به امارات برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
اروپا جنایتکار به اوکراین برای جنگ روسیه، سلاح ارسال کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
ناتو و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟

آمریکا و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
ناتو و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟

آمریکا و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
ناتو و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟

آمریکا و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
ترکیه و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه و عراق چه غلطی می کنند؟

آمریکا و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
عربستان سعودی و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
امارات و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
مزدوران ائتلاف سعودی جنایتکار از سال 2015 تاکنون غیر نظامیان یمنی را و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار و با انواع سلاح های و بمب های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل می کشند و همچنان نیز ادامه می دهند شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
و ما هم نگران حضور نیروهای تروریست آمریکایی در سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه هستیم
و ما هم نگران حضور نیروهای تروریست کشورهای اروپایی در سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
خوبه پس همکاری نظامی با روسیه به نفع ماست که این طور دشمنان هراس و استرس دارند
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۱۰:۵۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا کثیف ترین و آلوده ترین کشور جهان حتی برای حکم الهی هم ارزشی قائل نیست و داره قوم نجس لوط رو احیا می‌کند
آن وقت نمیدانم چگونه بعضی نادان ها با حماقتی بی نهایت هنوز به برجام امید و دل خوش دارند؟
حدود 30 ساله که هیچ تحریمی رفع نشده تا 300 سال دیگه هم هیچ تحریمی رفع نخواهد شد
بسازید بمب اتم رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
سلاح اتمی داریم
تنها راه باقی مانده جنگ با مغرب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
این قدر نگران باشید تا که بمیرید
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ساخت پایگاه جدید آمریکا در شمال سوریه حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه تروریستی است و هم غارت نفت سوریه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا نمی تواند مدعی حقوق بشر و قانونگرایی باشد.
مدعیان حقوق بشر چشم خود را به روی جنایات آل سعود بسته اند.
آل‌سعود خبیث با سلاح‌های مدرن اهدایی غرب و شرق مقابل مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن ایستاده و تاکنون 13هزار انسان بی‌گناه را که 5هزار تن از آن‌ها کودکان مظلوم بوده‌اند به خاک و خون کشیده است.
بدون شک سرنوشت صدام در انتظار آل‌سعود خبیث است؛ پیروز این میدان مبارزان مسلمان و مظلومان بی‌دفاع هستند که شجاعانه در این صحنه نبرد نابرابر ایستادگی کرده‌اند.
مدعیان حقوق بشر چشم خود را به‌روی جنایات آل‌سعود بسته‌اند و در قبال جنایت‌های او سکوت اختیار کرده‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
کار ما با آمریکا و مزدورانشان هنوز تمام نشده است و انتقام می گیریم
آمریکا جنایتکار ‌ناقض اصلی حقوق مردم ایران است
اروپا جنایتکار ‌ناقض اصلی حقوق مردم ایران است
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۰:۳۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
به قول فرمایش امام عزیز ،آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
Germany
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
فعلا هر غلطی که میخواد میکنه ما هم چهل ساله شعار امام عزیز رو میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آلمانی احمق باز برگشتی که
اگر می‌توانست حمله کند تا الان به این سرزمین حمله ور شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
حمایت رئیس سیا از ناآرامی‌ها در ایران برای آمریکایی ها جنایتکار گران تمام خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
از روسیه در مبارزه با آمریکا حمایت می‌کنیم
از روسیه در مبارزه با کشورهای اروپایی حمایت می‌کنیم
آمریکا جنایتکار تهدیدی برای منطقه و جهان به‌ شمار می‌رود.
اروپا جنایتکار تهدیدی برای منطقه و جهان به‌ شمار می‌رود.
Iran (Islamic Republic of)
تا هروقت لازم باشد کنار روسیه می‌ایستیم
۱۰:۳۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
تا هروقت لازم باشد کنار روسیه می‌ایستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
روسیه نیاز نداره تو درکنارش بایستی ان فقط به منافع خودش فکر میکنه عین کل دنیا وتو وامثال تو به منافع ان نه وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
نگران باش و از ایننگرانی بمیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا غلط می‌کنه ک توی منطقه هست
Germany
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
کم هارت و پورت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آلمانی تو هم کم تر ضر مفد بفرما
برو فعلاً بایدن برات قانون همجن. بازی امضا کرده
آخرین اخبار