سرپرست فرمانداری مهاباد:

واقعیت‌های جامعه را برای مردم بیان کنیم

سرپرست جدید فرمانداری ویژه مهاباد گفت: در دولت سیزدهم که مردم در محور اصلی برنامه‌ها قرار دارند، باید واقعیت‌های موجود جامعه را برای آنان بیان کنیم.

حسن عباسی سرپرست جدید فرمانداری ویژه مهاباد گفت: یکی از افتخارات مهم دولت سیزدهم، مردمی بودن آن است و مسئولان در این دولت باید واقعیت جامعه هم از لحاظ مشکلات و گرفتاری‌ها و هم ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود را برای مردم که محور اصلی این دولت هستند، بیان کنند.

وی با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان علیه کشورمان افزود: دشمنان با ترفند‌های خاص هر بار شعار‌های پوشالی حمایت از کُرد، بلوچ و دیگر اقوام ایرانی را مطرح می‌کنند، اما تحریم‌ها نشان داد که آنان سعادت هیچ قومی را نمی‌خواهند و تنها به دنبال پیشبرد نقشه شوم خود هستند.

سرپرست جدید فرمانداری مهاباد با اشاره به برنامه‌های جدید خود در این شهرستان گفت: یکی از برنامه‌های مهم پیگیری و تحقق مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار آذربایجان غربی است که در این سفر‌ها نیازمندی‌ها و مشکلات بیان شده و راهکار‌های مناسب برای آن تدبیر شده است.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های مهم انجام و ارائه خدمات متوازن در تمامی مناطق شهرستان است که در این راه باید مناطق کم‌برخوردار در اولویت قرار گیرند.

عباسی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه انجام شده، یکی از مشکلات مهاباد وجود صنوف آلاینده در محدوده شهر است که انتقال آن‌ها به شهرک صنفی کاوه یکی از برنامه‌های اولویت دار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از افتخارات مدیران خدمت به مردم است، تاکید کرد: در این راه مدیران به راهنمایی و همراهی مردم نیازمند هستند و اگر این پل ارتباطی بین مردم و مسئولان ایجاد شود، مشکلات با آسیب کمتری رفع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.