فرمانده مرزبانی کشور:

طی ۳ ماهه گذشته ۴۰۰ قبضه اسلحه در خوزستان کشف شده است

سردار گودرزی گفت: طی ۳ ماهه گذشته ۴۰۰ قبضه اسلحه شامل ۳۳۰ اسلحه کلت کمری و ۸۰ هزار نوع فشنگ در اروند رود و مناطق مختلف مرزی خوزستان کشف و ضبط شده است.

سردار گودرزی، فرمانده مرزبانی کشور امروز در بازدید از هنگ مرزی خرمشهرگفت: در ۴۸ ساعت گذشته مرزبانان در هورالعظیم و منطقه عمومی خرمشهر در نقطه صفر مرزی طی چند عملیات گسترده موفق به کشف دو محموله قاچاق سلاح شدند.

شب گذشته ۳۳ هزار گلوله انواع سلاح جنگی از نوع m ۱۶، کلت کمری و کلاشینکف کشف شد و یکی از قاچاقچیان نیز به هلاکت رسید.

وی یادآور شد: طی ۳ ماهه گذشته در خوزستان ۴۰۰ قبضه اسلحه شامل ۳۳۰ اسلحه کلت کمری و ۸۰ هزار نوع فشنگ در اروند رود و مناطق مختلف مرزی خوزستان کشف و ضبط شده است.

وی خاطر نشان کرد: ۱۹ باند قاچاق مهمات و سلاح هم در هورالعظیم با هوشیاری مرزبانان دستگیر و منهدم شده اند.این اقدامات مهم با همکاری مرزبانی عراق، سربازان گمنام امام زمان (عج)، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران محقق شده است.

فرمانده مرزبانی کشور با قدردانی از مردم و ساکنان مرز‌های کشور، مرزبانان را پشتیبان واقعی دانست و تاکید کرد: مردم خوب می‌دانند باید جلوی ورود این سلاح‌ها در مرز‌ها گرفته شود.

سردار گودرزی گفت: با توجه به اتفاقات اخیر در کشور عده‌ای هستند که می‌خواهند تنور اغتشاش را گرم و با وارد کردن سلاح‌های قاچاق شرایط کشور را ناامن کنند، مرزبانان این افراد را در نقطه صفر مرزی زمین گیر کردند و ۷ تن از اشرار نیز به هلاکت رسیدند.

سردار گودرزی افزود: امروز صبح نیز همکاران ما در چابهار با یک گروه مسلح در بندر جاسک درگیر شده اند، ۳ نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند و ۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر از جمله مخدر صنعتی و سلاح و مهماتی که به دریا انداخته اند کشف و ضبط شده است.

در عملیات هوشمندانه‌ای ۲۳ هزار ۷۷۳ فشنگ جنگی و یک قبضه کلت از شناوری در آبراه اروند کشف و ضبط شد.

ماموران مرزبانی این محموله قاچاق را از شناور‌های صیادی در آبراه اروند کشف و توقیف کردند و در این رابطه ۲ قاچاقچی نیز دستگیر و برای طی مراحل قانونی تحویل دستگاه قضا شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.