پیگیری مصوبات شورای سلامت در هندیجان

معاون فرماندار هندیجان گفت: مصوبات شورای سلامت میبایست بیشتر در جهت کیفی ارتقاء پیدا کنند.

امید جوکار گفت: مصوبات شورای سلامت میبایست بیشتر در جهت کیفی ارتقاء پیدا کنند تا کمی، به شکلی که مصوبات مهم و تاثیر گذار در برابر تعداد مصوبات، دارای اهمیت بیشتری میباشند. قطعا یک مصوبه مهم که به خوبی اجرا شود میتواند تاثیر مهمتری نسبت به چندین مصوبه کم اهمیت، بر سلامت مردم شهرستان بگذارد.

او می‌گوید: مصوبات تایید شده در جلسه شورای سلامت میبایست به صورت هفتگی توسط شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری پیگیری و روند اجرای مصوبات رصد شود.

: جلسه شورای سلامت با هدف رفع مشکلات بهداشتی شهرستان به صورت ماهانه تشکیل میشود و میبایست ادارات عضو این شورا دربرابر سلامت مردم با احساس مسوولیت، به نظرات کارشناسی شده شبکه بهداشت و درمان اهمیت داده و خود را در کنار شبکه بهداشت و درمان ببینند و برای رسیدن به هدف والای سلامت برای همه، از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

دستور کار جلسه شورای سلامت لایروبی و آهک پاشی جداول، مشکلات بهداشتی کشتارگاه هندیجان، وضعیت بهداشت در مدارس و مشکلات آب شهرستان از مسائل مهم سلامت در شهرستان میباشند که توسط سرپرست شبکه بهداشت و درمان هندیجان مطرح و توسط رئیس و اعضاء شورای سلامت، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و در جهت رفع این مشکلات قول‌های مساعدی داده شد.

اقدامات لازم برای عدم حضور و استقرار پشه آئدس در هندیجان، جمع آوری سگ‌های بلا صاحب، جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در سطح شهرستان که باعث ایجاد بیماری سالک در شهرستان میباشند باید انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.