امام جمعه کازرون مطرح کرد

ضرورت ساخت خوابگاه‌های متأهلان در دانشگاه سلمان فارسی کازرون

امام جمعه کازرون بر ضرورت ساخت خوابگاه‌های متأهلان در دانشگاه سلمان فارسی این شهرستان تأکید کرد و گفت: باید تلاش شود که مطالبات مربوط به توسعۀ دانشگاه‌ها در صدر پیگیری‌ها قرار گیرد.

حجت‌الاسلام محمد صباحی، امام جمعه کازرون، در مراسم بهره‌برداری از پردیس و افتتاح ساختمان دانشکده علوم پایه دانشگاه سلمان فارسی، با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در روند برطرف کردن مشکلات و آغاز بهره‌برداری از پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون و ساختمان دانشکده علوم پایه این دانشگاه، بیان کرد: معنی عملی کار جهادی و خستگی‌ناپذیر را در دانشگاه سلمان فارسی کازرون دیدم.

او ادامه داد: تلاش‌های ارزشمندی صورت گرفت تا این مجموعه به جمع فضا‌های دانشگاهی کازرون اضافه شود و کام مردم و جامعۀ دانشگاهی این شهرستان، شیرین شود.

حجت‌الاسلام صباحی با اشاره به راه‌اندازی نخستین خوابگاه ملکی دانشگاه سلمان فارسی کازرون از ابتدای سال تحصیلی امسال، بر ضرورت ساخت خوابگاه‌های متأهلان در این دانشگاه نیز تأکید کرد و افزود: باید تلاش شود که مطالبات مربوط به توسعۀ دانشگاه‌ها در صدر مطالبات و پیگیری‌ها قرار گیرد چراکه با برخورداری از دانشگاه‌هایی توانمند و موثر می‌توانیم امید مضاعفی به حل ریشه‌ای مسائل و مشکلات داشته باشیم و چشم‌انداز‌های وسیع‌تری را در روند‌های توسعۀ منطقه دنبال کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.