مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام خبر داد

پرداخت چهار هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات در استان ایلام

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۶ پرداخت شده است.

نورالدین الیاسی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اظهار داشت: دستگاه‌هایی همچون کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد برکت، بنیاد شهید، بسیج سازندگی، پارک علم و فناوری، بنیاد مستضعفان، معاونت وظیفه عموم نیرو‌های مسلح مشمول دریافت تسهیلات تبصره ۱۶ هستند.

وی افزود: سهم در نظر گرفته شده برای استان ایلام در بودجه امسال حدود ۱۷ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون چهار هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: با توجه به اینکه این تسهیلات دیر به دستگاه‌های اجرایی مشمول ابلاغ شده میزان پرداختی آن‌ها هم اکنون پایین و حدود یک چهارم تسهیلات بوده است، ولی تا پایان سال مالی در تیرماه سال آینده برای پرداخت این حوزه فرصت باقیست.

الیاسی همچنین به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ بودجه در استان برای اشتغالزایی در حوزه روستایی و مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: هفت هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال از این محل نیز امسال سهم استان ایلام بوده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال نیز از این محل به افراد واجد شرایط در استان پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.