به مناسبت شب یلدا؛

توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان اسدآبادی

رییس دارالایتام و مساکین اسدآباد گفت: ۱۱۰ بسته معیشتی به مناسبت شب یلدا به همت این مرکز خیریه در بین نیازمندان توزیع می‌‍‌شود.

سلطان علی هادی رییس دارالایتام و مساکین اسدآباد گفت: این بسته‌ها شامل گوشت، برنج، ماکارونی، سویا، پرتقال و روغن، به ارزش تقریبی هر بسته ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است. این بسته‌ها ابتدا در بین ایتام تحت پوشش مرکز و سپس نیز در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

او با اشاره به اینکه این مرکز ۸۰ یتیم تحت پوشش خود دارد، گفت: این مرکز در طول سال با عنایت خداوند و با کمک‌های مردمی در مناسبت‌های مذهبی بسته‌های معیشتی توزیع می‌کند.

رییس دارالایتام و مساکین اسدآباد تصریح کرد: طرح «نان مهربانی»، توزیع ۱۲۰ بسته لوازم‌التحریر در آغاز سال تحصیلی امسال، توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ کفش به مناسبت عید نوروز و توزیع گوشت قربانی از جمله برنامه‌های شاخص این مرکز در ۹ ماه گذشته بوده است.

هادی افزود: خیران می‌توانند کمک غیر نقدی خود را برای نیازمندان این مرکز به آدرس میدان امام (ره) طبقه فوقانی صندوق مهدیه، مرکز دارالایتام و مساکین اسدآباد تحویل دهند و کمک‌های نقدی خود را به حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۲۳۹۴۲ نزد بانک ملی واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.