اخبار باشگاه تراکتور سازی؛

تراکتور سازی پول پرداخت پاداش را هم ندارد

پاداش برد تراکتور سازی برابر شاهین با تاخیر پرداخت می شود چرا که بار دیگر حساب تیم تراکتور سازی خالی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پاداش برد تراکتور سازی برابر شاهین طی روزهای آینده پرداخت می شود. مسئولان تیم تراکتور سازی عادت داشتند همواره پاداش پیروزی ها را روز بعد از بازی پرداخت کنند ولی این بار حساب این باشگاه خالی است از این رو وعده دادند پاداش این پیروزی را در آینده های نزدیک پرداخت کنند.

این در حالی است که این تیم اخیرا 30 درصد از سهام خود را به بخش خصوصی واگذار کره است و هر آنچه از این انتقال به دست آورده به عنوان قسط عقب افتاده اعضا تیم پرداخت کرد بخش دیگری را نیز به عنوان بدهی به افراد حقیقی و حقوقی که به آنها بدهکار بود پرداخت کرد.

*تراکتور با سه غایب مقابل داماش

تیم تراکتور سازی در صورتی که نتواند از مهدی کیانی در بازی با داماش استفاده کند سه غایب بزرگ برای این حریف گیلانی خواهد داشت.

بجز کیانی مصدوم، تراکتور سازی قاسم مرادی فر و احمد آل نعمه را هم در این بازی در اختیار ندارد. از این رو به نظر می رسد امیر قلعه نوعی کار سختی مقابل این حریف گیلانی پیش رو دارد.

گفتنی است تیم تراکتور سازی با شروع نیم فصل دوم مدام با مصدومیت بازیکنان تیمش روبه رو می شود و با وجود نتایج خوبی که کسب کرده است از این جهت بسیار صدمه دید.

*جلسه هیات مدیره با قلعه نوعی

مسئولان باشگاه تراکتور سازی و اعضا هیات مدیره این باشگاه طی جلسه ای با امیر قلعه نوعی رضایت خود را از عملکرد این مربی اعلام کردند.

این تیم در حال حاضر در مکان دوم جدول است و برای رسیدن به صدر جدول فقط یک امتیاز می خواهد. در این جلسه مسئولان تراکتور ضمن تقدیر از عملکرد این مربی مدعی شدند برنامه ریزی های دقیق امیر قلعه نوعی باعث این موفقیتها شده است. از این رو برای ادامه روند روبه رشد تراکتور تا رسیدن به صدر جدول از وی و تیمش حمایت کامل را به عمل می آورند. این در حالی است که باشگاه تراکتور سازی به شدت نیاز مالی دارد.

*داماش آنالیز شد

عملکرد تیم داماش گیلان روز گذشته بعد از تمرین تراکتور سازی در محل باشگاه آنالیز می شود. امیر قلعه نوعی و همکارانش با تهیه فیلم دو بازی اخیر تیم داماش این حریف گیلانی را آنالیز می کنند. تا با شناخت از تیم تاتار در بازی هفته بیست و یکم با آمادگی کامل به میدان بروند.

گفتنی است، داماش در بازی قبل مقابل فجر پیروز شد و تراکتور سازی نیز با شکست شاهین به جایگاه دوم صعود کرد.
به این ترتیب وضعیت تراکتور سازی از داماش بهتر است و آنها امید زیادی به پیروزی در این بازی دارند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار