چرا پس از بازداشت ترانه علیدوستی پیج اینستاگرام او حذف شد؟

رسانه‌ها می‌گویند از دسترس خارج شدن صفحه اینستاگرام ترانه علیدوستی بلافاصله بعد از بازداشتش نشان از هماهنگی کامل این شرکت امریکایی با آشوبگران ایرانی دارد.

 جای بازیگر در زندان نیست، اما کسی که با امنیت بازی می‌کند، باید منتظر رفتار متناسب هم باشد. حتی اگر شهرت خود را مدیون بازیگری باشد. کسی که کنشگری‌اش را روی موج شهرت هنری‌اش سوار کرده و از تخصص هنری‌اش برای تأثیرگذاری سوءاستفاده می‌کند، نمی‌تواند انتظار داشته باشد همین شهرت هنری برای او مصونیت قضایی بیاورد و با مردم عادی در برخورد قضایی متفاوت باشد. وقتی قرار است نقش امنیتی ایفا کنیم، هزینه‌های این بازی را هم باید بپردازیم و این شکل بازیگری ممکن است به لوکیشن زندان هم برسد.

‌شنبه شب بود که خبر بازداشت ترانه علیدوستی آمد. علیدوستی از آشوب‌های سه ماه اخیر دفاع می‌کرد. به نظر می‌رسد با توجه به توضیحات خبرگزاری قوه قضائیه، او باید برای ادعاهایش در مورد وقایع اخیر کشور مستنداتی ارائه دهد تا از او سلب اتهام شود.

میزان، خبرگزاری قوه قضائیه نوشته که «در پی برخی اظهارنظر‌های بدون استناد در مورد وقایع اخیر، همچنین انتشار مطالب تحریک آمیز در جهت حمایت از اغتشاشات خیابانی، از سوی برخی چهره‌ها و تعدادی از سلبریتی‌ها در هفته‌های اخیر، برخی از این افراد جهت پاسخگویی به مقام قضایی به دادستانی تهران احضار و برخی نیز با دستور قضایی بازداشت شده‌اند.» در ادامه در مورد ترانه علیدوستی آمده، چون «در مورد برخی ادعا‌های مطرح شده‌اش مستندی و سندی ارائه نکرد» به دستور مقام قضایی بازداشت شده است.

طی سه ماه اخیر برخی فوتبالیست‌ها، بازیگران و خواننده‌ها در صفحات مجازی خود یا در گفتگو با رسانه‌های ضد ایرانی ادعا‌ها و شبهاتی را مطرح کردند که با توجه به مشهور بودن این افراد و تأثیر آن‌ها در افکار عمومی، لازم بود از آن‌ها هم مانند همه فعالان و کنشگران سیاسی، مستندات ادعاهایشان خواسته شود. در دو ماه اول آشوب‌ها قوه قضائیه با نرمی و اغماض با سلبریتی‌ها روبه‌رو شد و نخواست برخوردی با آن‌ها داشته باشد. چنان که در همه دهه‌های گذشته با جرائم و تخلفات فوتبالیست‌ها و بازیگران با اغماض برخورد شده و آنان به ندرت برای اقدامات خلاف قانون خود همچون مردم عادی تاوان قانونی داده‌اند که ذکر مصادیق آن مجال جداگانه‌ای می‌طلبد.

گلشیفته فراهانی و مهناز افشار از اولین سینماگرانی بودند که از همکار خود دفاع کرده و در صفحات مجازی خود خواستار آزادی علیدوستی شدند. جمعی دیگر از همکاران علیدوستی هم مقابل اوین تجمع کردند و بدون آنکه دلیل بازداشت او را بدانند یا بپرسند، بدون قید و شرط خواستار آزادی او شدند.

به گزارش بر خی رسانه‌ها و نیز برخی رسانه‌های فارسی زبان غربی این افراد در این جمع شرکت داشتند: رخشان بنی‌اعتماد، پیمان معادی، آزاده صمدی، سحر دولتشاهی، لیلی رشیدی، میترا حجار، غزل شاکری، هنگامه قاضیانی (که خود اخیراً بازداشت شده بود) و... آنچه این جمع را یکی کرده، هویت سینمایی و صنف بازیگری است. در واقع اعتراض به این است که کسی از قبیله ما بازداشت نشود، آن هم البته هم‌قبیله‌ای‌هایی که به لحاظ منافع سیاسی هم با ما در یک راستا باشند، وگرنه اگر مثل علیرام نورایی در فیلمی بازی کنند که ما دوست نداریم، او را از صنف خودمان طرد می‌کنیم! یا حتی توجهی نمی‌کنند در بیمـــاری و بیمارســتان و تنهایی اســت یا حتی مراسم تشییع او چگونه برگزار می‌شود!

نکته جالب دیگر در مــورد بازداشت ترانه علیدوستی پیرامون صفحه اینستاگرام اوست که بلافاصله پس از بازداشتش از دسترس خارج شد تا نهاد‌های امنیتی نتوانند به ارتباطات اینستاگرامی او دست پیدا کنند. رسانه‌ها می‌گویند این اقدام توسط خود اینستاگرام انجام شده است و اگر این خبر درست باشد، هماهنگی کامل این شرکت امریکایی با آشوبگران ایرانی را نشان می‌دهد.

ترانه علیدوستی پیش از این با دو حاشیه غیرهنری دیگر هم در افکار عمومی روبه‌رو بوده است؛ اولی مربوط به بازی او در سریال شهرزاد و ماجرای دزدی تهیه‌کننده سریال در پرونده بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان است که علیدوستی پس از چند سال سکوت و محکومیت تهیه‌کننده به حبس و رد مال، نهایتاً تابستان امسال و در نشست خبری فیلم برادران لیلی در جشنواره کن فرانسه باز با سؤال در این زمینه روبه‌رو شد که گفت: «من با آقای امامی در پایان فصل اول شهرزاد تازه آشنا شدم، یعنی از حضور این آدم خبر نداشتم و با تهیه‌کننده دیگری قرار‌داد بستم و همه این اتفاق‌ها بعدش افتاد، اما من اصلاً توجیه نمی‌کنم.

وظیفه همه ما بود که می‌دانستیم و این کار را نمی‌کردیم؛ اما صادقانه می‌گویم که نمی‌دانستیم. پای همه هزینه‌هاش هم ایستادیم همه حرف‌هایش هم شنیدیم و برای همه ما خیلی بد شد. اما در کنارش توجه داشته باشید یک سریالی پنج برابر سرمایه‌اش را به همان آدم برگردانده و شما چرا سؤالتان از من می‌پرسید، آن پول و سودش دست من نیست. من دستمزدی را گرفتم که نجومی نبود و در هر کار دیگری می‌گرفتم!»

حاشیه دیگر او مربوط به جنبش «می‌تو» است که برگشته از عنوان لاتین جنبشی علیه تجاوز جنسی به زنان است که ترانه علیدوستی موج آن را در سینمای ایران شروع کرد و افشاگری‌هایی علیه برخی از تعرضات به زنان سینما داشتند. عدم راستی‌آزمایی ادعا‌ها و انتشار بدون سند ادعا‌های تعرض و تجاوز، و نیز نگاه تبعیض آمیز نسبت به هم‌قبیله‌ای‌ها باعث شد موجی که او شروع کرده با انتقادات جدی در فضای عمومی روبه‌رو شود. از سویی این موج بر وجود فساد در پشت پرده سینما صحه می‌گذاشت. با این حال دستگاه قضایی با او برخوردی نکرد.

حالا علیدوستی در بازی جدید خود، نتوانسته باز هم از اغماض قضایی بهره ببرد و باید دید او می‌تواند ادعا‌های خود را که مورد نظر دستگاه قضایی بوده ثابت کند یا خیر. اما طبعاً دیگر گزاره «جای هنرمند در زندان نیست» محلی از اعراب ندارد و یک بازیگر، باید پاسخگوی رفتار‌های آشوبگرانه خود باشد.

منبع: روزنامه جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۲ دی ۱۴۰۱
اگه قوه قضاییه از همون اول باهاشون برخورد میکرد الان جرات حرف زدن نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
یا فاطمه زهرا
۱۷:۳۸ ۰۱ دی ۱۴۰۱
یکمی کمتر چای بخوریم قهوه بخورین یکمی قرآن بخونین کمتر دختر مردم رو بهش تهمت بزنین خدارو خوش نمیاد اینهمه کینه ای هستین بازیگر ایرانی آبروی ایرانه اسلامیه
Iran (Islamic Republic of)
معلمان فرسوده
۱۶:۰۷ ۰۱ دی ۱۴۰۱
این را اعدام کنید تا الگوی دختران ما نشود او از صندوق ذخیره معلمین برای خود کاخ ساخته ، جان عزیزانت جناب اژه ای این ( ترانه علیدوستی) که با رانت پدرش که فوتبالیست بود به فرهنگ اسلامی مردم حمله میکند را اعدام کنید تا دختران نوجوان ما گول امثال او را نخورند
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۲:۵۸ ۰۱ دی ۱۴۰۱
ترانه علیدوستی که خونش از بقیه رنگین تر نیست. وقتی میان با حرفاشون جوونای مردم رو تحریک میکنن و به اغتشاشات دامن میزنن باید جوابگوی حرفها و کاراشونم باشن! قوه ی قضائیه لطفاً به طور جدی باهاش برخورد کنید. هم این خانم و هم بقیه ی بازیگرا و هنرمندا و فوتبالیستای اغتشاشو
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۳:۳۳ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
"از دسترس خارج شدن صفحه اینستاگرام ترانه علیدوستی بلافاصله بعد از بازداشتش نشان از هماهنگی کامل این شرکت امریکایی با آشوبگران ایرانی دارد."
یعنی می خواید بگید که ترانه علیدوستی هم با آشوبگران ایرانی در ارتباط بوده؟
انقدر راحت قضاوت نکنید.
چون دستگیر شده پس با اونا در ارتباط بوده؟
نمی تونسته صرفا به این خاطر که فکر می کرده حق با معترضینه، حجاب از سر برداشته باشه؟
اصلا کسی که با آشوبگران در ارتباطه، فقط میاد حجاب از سر بر میداره و عکسشو منتشر می کنه؟ اقدام عملی بالاتری نمی کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
پسر حاجیم
۱۵:۱۵ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
احتمالن جاسوسی ایران میکرده و اطلاعات میداده به اونور به خاطر همین اینستاگرام حسابشو بسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
سلبریتی دوزاری حیا کن سیاست رو رها کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
کلا ایرانو رها کنه تا همه خوشحال بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
ووو کجای کاری
اینا وقتی پیش هم میرن مهمونی احساس میکنن فوکویاما و ایلان ماسک و جف بزوس و تمام اقتصاددانان و فرهیخته گان جهان هستن که دور هم جمع شدن
چه نوشابه هایی برای هم باز میکنن
بعدشم میان توی فضای مجازی هر چی خوردن رو دوباره نشخوار میکنن توی پیج ها و...
تازه این ترانه علیدوستی یه جوری توی کمپین من هم به بازیگر ها میتوپه که انگار ما مردم عادی هستیم از این کارا میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۸:۲۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
قوه قضائیه لطفا این سلبرییتی های مفت خور رو به صلابه بکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
البته اینا فقط مفت خور نیستند
جاسوس تشریف دارند
Iran (Islamic Republic of)
یک منتقد
۰۱:۵۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
سلام من یک سوال دارم
چرا در بین تمامی بازیگر زن ایران یک خانم چادری و یا حداقل با پوشش اصیل ایرانی یا اسلامی وجود ندارد . یعنی حجاب اینقدر بده ؟ من واقعا نسبت به پوشش خانم های بازیگر که به عنوان یک نماد برای جوان ها هستند و همچنین مردها هم برای خانم های خودشون مثال پوشش این سلبریتی ها رو میزنند، اعتراض دارم . ما مملکت اسلامی هستیم . نماد اسلام و انسانیت . نمیشه هر جا به نفع خودت هست سکوت کنی یا دروغ و کذب رو نشر بدی تا به منافع خودت برسی که .... التماس تفکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
مردم دیگر شما سلبریتی ها را نمی‌خواهند جریانات اخیر کشور نشان داد که بعضی از سلبریتی ها چطور مملکت و دین و وطن خود را فروختند و با دادن شعارهای واهی با دشمنان اسلام همراهی کردند همین سلبریتی هایی که بر سر سفره انقلاب نشستند و زیاد خوردند اما درنهایت علیه آن شعار دادند... به چه زبانی بگوییم مردم دیگر شما و فیلم های ضعیف شما را نمی‌خواهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
اینستاگرامش حذف شد چون جاسوسه موساده
Iran (Islamic Republic of)
ننگ بر اغتشاشگران وطن فروش
۰۰:۰۳ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
امیدوارم مثله سایر بازیگران کتایون ریاحی و قاضیانی و ... سریع آزادش نکنید و قانونی باشون برخورد کنید تا حق شهدا و مدافعان امنیت پایمال نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
اتفاقا جای این بازیگران خائن وطن فروش که به آشوبها دامن زدند و کشف حجاب کردند و اذهان جوونا و نوجوانان رو تحریک به کشف حجاب و بی بند و باری کردند در زندانه تا مثه امثال فرخ نژاد فرار نکنند و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
اعدام برای همه جز مختلسین پاکدست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
هرکسی جای خودش باید مجازات بشه
چه اختلاسگر!!! چه جاسوس !!!!چه اغتشاشگر
Netherlands
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
چون خودتون پیج اینستاگرامش رو حذف کردید!
Japan
حامد
۲۲:۴۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
اونوقت ببخشید به چه دلیل(#کار خودشونه!؟)
Iran (Islamic Republic of)
الله اکبر
۱۳:۰۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
دولت تدبیر و امید علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
لیلی
۱۲:۰۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
سلام برخورد شدید باهاش انجام بدین نزارید مفت فرارکنه خاهشا شلاق بزنید
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۰:۴۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
منتظر بازداشت علی دایی هم هستیم
نگذارید ایشان لکه ننگی برای قوه قضائیه شود
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۱۰:۴۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
چون بازیگرا جاسوسن و وطن فروشن به خاطر همین اینستاگرام هواشونو داره
Iran (Islamic Republic of)
کامران :)
۱۰:۱۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
اینها فقط دنبال شهوت، شهرت و پول هستند و مثله اون وطن فروش پست،حمید فرخ نژاد پاش برسه همه هشتاد میلیون ایرانی رو فدای خودخواهی هاشون میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
فرخ نژاد خیلی وقت پیش گفته ۸۰ میلیون ایرانی فدای خودم و بچه هام برو نیگا کن توی سایتا
این فقط یه احمق بیسواد و پول دوسته و هیچ چیز از هنر حالیش نیست
یعنی اوج بی هنری این آقا توی فیلم های گشت ارشاده
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۰:۱۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
این جماعت که هنرمند نیستند ، بازیگرن، هنرمند باید اثر ماندگار از خودش بجای بگذارد و در ذهنها و یادها جاودان و اسطوره شود مثل حافظ ، هنرمند باید صفات برجسته انسانی را نشر و سربلندی کشور عزیزمان ایران را خواستار و به جهانیان یادآور شود نه اینک مثل فیلمهایی که اینگونه افراد بازی می کنند هر لحظه به یک شکل و رنگ و رفتار درآیند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
خاک بر سر ترانه.خدا را شکر تا آخر عمر ممنوع الکاره.دیگه از حقوق کار نجومی خبری نیست.پول زیاد این آدما را هار کرده. کاره خداست که خودشون با دست خودشون شخصیت واقعیشون به مردم نشون میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
ووو کجای کاری
اینا وقتی پیش هم میرن مهمونی احساس میکنن فوکویاما و ایلان ماسک و جف بزوس و تمام اقتصاددانان و فرهیخته گان جهان هستن که دور هم جمع شدن
چه نوشابه هایی برای هم باز میکنن
بعدشم میان توی فضای مجازی هر چی خوردن رو دوباره نشخوار میکنن توی پیج ها و...
تازه این ترانه علیدوستی یه جوری توی کمپین من هم به بازیگر ها میتوپه که انگار ما مردم عادی هستیم از این کارا میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
بنظر من هر کس ک بخواد آبروی مملکتش و ببره باید با عواقبش روب رو بشه... ما مثل ی خانواده میمونیم . ی خانواده مشکلاتش و تو خودش حل میکنه. نمیزاره غریبه و بیگانه دخالت کنه.... ای کاش یکم بیشتر قدر مدافعان امنیت و میدونستیم و بهشون احترام میزاشتیم.....
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۱:۰۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
این نمونه پالس فرستادن امریکا برای اراذل و اوباش به منظور ایجاد اغتشاش در ایران است. از این نمونه روشها برای کنترل بازار ارز و قیمت دلار در بازار های ایران هم به همین اشکال مهندسی شده استفاده میبرند و ما را این طور غارت و چپاول میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ا.ق
۰۰:۲۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
از این اقدام قانونی قوه قضاییه حمایت می کنیم و انتظار است قوه قضاییه با همه افرادی که برای نابودی ایران اقدام عملی می کنند برخورد قاطع، شدید و فوری داشته باشد و بین یک سلبریتی با یک فرد عادی تبعیض در برخورد وجود نداشته باشد. همچنین وزارت ورزش و جوانان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آیین نامه های انضباطی خود را بروز رسانی کنند تا ورزشکاران و بازیگران آگاه شوند ویران کردن مملکت و همراه شدن با تروریست ها تاوان سنگینی دارد و مجلس شورای اسلامی قانون مجازات اسلامی را متناسب با شرایط زمانی تدوین کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
اخراج.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
چون به دایرکت هاش دسترسی نباشه
مرگ بر اسرائیل و آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
ببین ترانه علیدوستی چقدر برای آمریکا عزیز بوده که تا دستگیر شد صفحه اینستاشو براش از دسترس خارج کردن.معلومه مهره خیلی مهمی برای آمریکا بوده که اینطور حمایت میشه.ترانه امیدوارم تا ابد در زندان بمونی.خائن وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
خدایا به حق خون مظلوم شهدا...همه این سلبریتی های خائن رو جوری به خودشون مبتلا کن که اسمشونم یادشون بره....آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
مجرم هر کی باشه هر شخصی در برابر قانون مساوی خون هیچکس رنگین تر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
اینهایی که به ایشون رای منفی دادند قشنگ مشخصه از چه قشری هستند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۳۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
سؤالی را که در تیتر نوشته اید، بدون پاسخ رها کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
خدا قوت میگیم به مقامات قضایی
کاش زودتر دست به کار میشدن و جلو کسی مثل علی کریمی رو میگرفتن که جوان های این مملکت رو به کشتن داد و الان در حال خوش گذرانی در آن ور آبهاست
Germany
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
تمام این مشکلات از خود قوه قضائیه هست که ۴۴ سال با قاضی های ترسو و ناکارا و سیستم سنتی و فشل باعث این مشکلات شدند ، باید با این زباله های بیسواد که اسمشون سلبریتی هم هست از قبل به شدت برخورد میشد و اجازه داده نمیشد که با پول های کلانی که متاسفانه از مردم کشور ما میگرفتن متکبر و خودخواه و قانون گریز شده و حرفه‌ای موساد و سیا رو بر دهان کیفشان جاری کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اون گوش های زشتشو از روسری انداخته بیرون که به همه بگه گوش داره!!
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۲:۱۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اره فرخ نژاد هم همین فرزند وطن بود گفت ۸۰ میلیون ایرانی فدای پسرم اگه مصلحت پسرم در خطر باشه
بخاطر همین طرز تفکر قوه قضاییه ومماشات بیش از حد کلاه گشادی سر پول مملکت اورد وگرفت ودر رفت ۲ ماه ۳ میلیار ما باز نشستگان ۷۹۰۰۰۰۰ هزار تومان ویک هنرپیشه وطن فروش بیسواد مزدور بیگانه ۲ ماه میلیاردی
دولت مقتدر باید جواب بازنشسته ها قشر کم درامد ومتوسط وبهزیستیها کمیته ایها رو بدی پیش خدا مسئولید
اونوقت تلویزیون میگه بودجه نداریم
۲ ماه ۳ میلیارد از کجا میگیرید وبراحتی میپردازید
ما هنرپیشه های دوزاری بیسواد وطن فروش میلیاردی نمیخواهیم همه رو اخراج کنید نیروهای جدید ووطن پرست ومتخصص در هنر وهمه عرصه ها شروع به کار کنند
تعهد وتخصص باهم هر کدوم رو نداشته باشن اشکال هست تعهد وتخصص در هر جایی لازم وملزوم یکدیگرند
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۲۲:۱۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
چه قضاوتهایی شما مردم دارید میکنید به حاش بهتره اقتصاد رو درست کنید ببینید طلا چند شده گوشت چند شده
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۲:۰۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
سردار به کسانی که با اغتشاشگران وبیبند وباران وکفار ومنافقین همراهی میکردن نگفت دخترای منند
به دخترایی که اعتراض را محترمانه به دولت داشته باشن مورد احترام سردار وما هست
فکر نکردی سردار برا چی رفت با داعش جنگید بخاطر اینکه دختراش ناموس وطنش در امنیت باشن نه اینکه بیبند وبار باشن با دشمن همراهیی وهمسوژی کنند اینها دست در دست دشمنان سردارها دوستان سردار رو جلادانه با وحشیگری ورذالت تمام به شهادت رسوندن با همراهی همین هنرپیشه های بیسواد که غیر از اینکه بیروسری بشن وبا دشمن همراه بشن هیچ کاری بلد نیستن پس اشتباه مقایسه نکن وحرف سردار رو با وطن فروشان .ممنون میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
برام خیلی جالبه یه مثلا بازیگر در که چندم که به پشتیبانی دوربینها و پروژکتورها و جوایز بی ارزش اینور و اونور آسمون رو توی بوق کردن براشون چه اهمیتی داره که تلویزیونها و سایتها و شبکه های اجتماعی خارجی تخته گاز دارن براش بوق و شیپور میزنن یه شبکه اجتماعی که سرو تهش به سیستمهای امنیتی کشورهای دیگه وصله اینو جوری حمایت می‌کنه که برای آدم تعجب اوره اکه دارن جار و ولز میکنن یعنی مهره درستی رو گرفتن !!! انشالله جوری باهاش برخورد بشه که تبدیل به چهره الکی نشه و پرس عبرتی هم واسه سایرین باشه !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
باید پاسخگو باشه
تمام سلبریتی ها ، اینها همه مدیون مردم هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
سراج
۲۱:۵۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اینها از خیلی وقت پیش می گویند با این ملت نیستیم. اگر قانون بود باید همان اول با او و هر شخص دیگری برخورد می کرد تا اینقدر پررو نشوند که بگویند جای فلان و فلان در زندان نیست... همین ها آنور آب جرات حرف زدن ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
فقط باید خدا رو صدا زد این روزا وبس خداااااااااااااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
علیدوستی=خودباخته،خودتحقیری وکاسه لیس موسادوسیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
سادس حذف شد چون انگل جامعه س و لو میرفت پیامها و خط گیریهاش پس بهترین کار همون فیلتر کردن اپهای جاسوسی انور ابیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
پ قتل کرده دم ودق مردمو بازداشت میکنید ک چی بشه ها؟؟؟؟؟؟؟،؟؟؟ کاشکی ایقد ک تو دستگیریها سرعت عمل داشتین تو کاهش قیمتا هم سرعت عمل داشتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اینقدر این بابا را مهم جلوه ندین....عددی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
هنرمند وبازیگر درست ، اخه به خدا هیچ کس فکر ایران نیست ، همه اینهای که مثلا معترض هستند کشور دو دستی تقدیم دشمن میکنند برای یکپارچه بودن کشور ارزش قائل نیستند ، یا از امریکا میخواند به ایران حمله کنند ، کدوم نادانی همچین حرفی میزنه ، ما که تو ایران هستیم باید تک تک بخواهیم ایرانمون درست بشه تلاش کنیم برای بهتر شدن وضع کشورمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
واقعا سلبریتی یعنی چی. بود و نبود اینا برای من یکسانه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
هرکس اشتباه کنه باید تاوان آنرا بپردازد قانون فقط برای افراد بیکس وکار نیست شغل ایشان هنر پیشه ای است مثل هزاران شغل دیگر ذلیل نداره بدون محاکمه آزاد بشه خوب وابسته به غرب متاسفانه خیلی ها فکر میکنند که اگر در پوشش وزندگی وافکار مثل غربیها باشند متمدنند واصالت خودشان رافرموش کردند که غرب تمدنی ندارد غارت گرا ن وبردگان ومهاجران فراریان و.... غرب تشکیل دادند استعمارگران امروز الگو عده ای شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
این سلبریتی ها چی میخوان دیگه تواین حکومت به شهرت رسیده اند به ثروت‌های میلیاردی رسیده اند هر گونه میخوان ریخت و پاش میکنن اینا چی میخوان دیگه اگه کشور داغون بشه تکه تکه بشه مثل افغانستان بشه آیا خوب میشه... درسته مشکلات هست زیاد هم هست ولی با آشوب و اغتشاش هیچی درست نمیشه اونم زمانی که دشمنان کشورت کمر همت به نابودی این آب و خاک بسته اند
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۰:۱۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
هر حکومتی باید با جدیت با مخل ارامش مردم بصورت قضایی برخورد کن،دیگ این بی ارزشا ک از هنرمندان و فوتبالیستهای خارجی معروفتر ک نیستن،اونا رو واس ی مالیات ندادن بازداشت میکنن،اینا ک دیگ کارشون ازین چیزا گذشته علیه نظام رفتار میکنند،اینا منافق هستند اگ ایران و نظامش بده پس پولش هم بده،پس چرا وحوش حروم خور پولشو میخورین بعد ناسزا بهش میگین،؟طاقت ندارین اینجا با حیا بشینین برین اونور آب لخت و بی حیا بچرخین،دیگ چرا اسم ایران کهن رو خدشه دار میکنید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اره شما که پاک نکردین. راست میگین آمریکا کرده. منظور از امنیت که امنیت ایران نیست امنیت خودتون بچه هاتونه دیگه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
در اثبات کذب شخص و دستگاهی که مدعی دروغ میشه باید مدرک ارائه بده که کذب بوده ، ایتن طبق آیه قرآنه که اگر فاسقی برای شما خبری آورد و دروغ بود شما خودتون وظیفه دارید تحقیق کنید که آیا خبر درست هست و یا خیر نه اینکه از خود شخص بخواهید مدرک بیاورد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی...
واسه کی مینویسی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
بخدا قسم هیچ جای دنیا اینجوری نیست که یه بازیگر یا آدم مشهور هرچی دلش خواست بگه باعث تحریک و تشویش ذهن مردم بشه و بعد هم کاری به کارش نداشته باشن ، نمونه ش همین کشور بغل خودمون ترکیه ، پوست طرف و می کنن ، ایران بهشت سلبریتی هاست، نه بازخواستی نه مالیاتی ، پول یامفت می گیرن و به ریش ملت هم می خندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
هر کس می تونه نظر بده منم نظر میدم تمام کسانی که در خیابان‌های ایران اختشاش می کنند پول گرفتن که ایران را ویران کنند و ایرانی را عزا دار وآواره و خودشان بعد از عملی کردن نقشه آمریکا ودشمنان ایران اقامت آمریکا و اروپا را بگیرند این قرادادی است که بین سازمان جاسوسی آمریکا سیا و سران اغتشاش گران و سلبریتی های سینمایی و ورزشی بسته شده است مدارکش هم موجوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
فعلا که فقط نظر شما ها رو انتشار میدن رسانه میلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
:))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
چرا بایستی برخی فوتبالیست‌ها، بازیگران و خواننده‌ها در صفحات مجازی خود یا در گفتگو با رسانه‌های ضد ایرانی ادعا‌ها و شبهاتی را مطرح کنند ؟!
دقیقا چرا این افراد و گروه ها بجایی رسیدند که فکر میکنند میتوانند لیدری مردم را بر عهده بگیرند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
زودتر اعدامش کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
دلقک بازی جلوی دوربین هنر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
باید یک سلبریتی مثل مردم عادی مسؤل رفتاراش باشه.
مگه خون سلبریتی ازمردم رنگین تره..
ما با مماشات با هر غرب پرست ضد وطن مخالفیم..باید ب سزای اعمالشون برسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
هر گونه تسامح در برخورد با این افراد خیانت به اسلام ، خون شهدا و آرمان های امام راحل است. هر کسی در هر شغل و جایگاهی نباید فکر کند که تشویق به جنایت و نا امنی بی پاسخ می ماند. برخورد قاطع و بازدارنده می تواند این توهم را که شخص حق دارد بی قانونی کند و مصون باشد از بین خواهد برد.
Iran (Islamic Republic of)
محسن گرمی ایران
۱۹:۰۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
سلام.واردات میلیونی خودروهای با حجم موتور متوسط1600cc را برای عموم مردم ایران و بدون تعرفه گمرکی ازاد کنید و به این دلال بازی جدید بردن خودرو در بورس به بهانه کشف قیمت ولی در عمل جهت افزایش قیمت و دلالی پایان دهید،سالانه هزاران ایرانی در جاده ها با این خودروهای حلبی داخلی کشته و معلول میشوند،مسئولین در محضر خداوند عالم چه جوابی برای گفتن خواهند داشت.میتوانید حتی مبادله کالا به کالا کنید و در ازای نفتی که به سایر کشورها میفروشید خودروی باکیفیت وارد کنید تا با کاهش مصرف سوخت حتی صادرات فراورده های نفتی داشته باشیم.صرفه اقتصادی که ایجاد میکنه میتوان با ان پول دستمزد تمام کارگران سایپا و ایران خودرو را داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
خدا رو شکر که این بازیگر دستگیر شد. باید وقتی با بی بی سی مصاحبه کرد و اظهارات خلاف واقع درباره وضعیت زنان ایران کرد دستگیر میشد تا پاسخگوی اظهاراتش باشه و بتونه اونها را با مدارک مستدل ثابت کنه. والله من به عنوان زن ایرانی از دست این بی هنرهای به اصطلاح هنرمند کلی خون دل خوردم.وقتی با دشمنان هم صدا میشوند صدای دشمن قوت میگیرد ما را بیشتر تحریم میکند دین ما را بیشتر میکوبند و ما را بیشتر آزار میدهند. اینها که خودشان را به دشمن میفروشند و ویزا و اقامت میگیرند و میروند آن وقت ما میمانیم و دشمن رذل که شمشیر از رو میبندد و از گزینه های روی میز حرف میزند. با امثال علی دایی هم برخورد کنید با هر چهره ای که خبر تفرقه اندازی را بدون اطلاع از صحتش پخش میکند دروغی میگوید تهمتی میزند به آشوب دعوت میکند.
Iran (Islamic Republic of)
مهر
۱۸:۵۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
بایدبرخوردجدی باابن سرکارعلیه بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
کار ایشون اسمش اعتراض هست و نه چیز دیگه ... شما هم با این اراجیف راه به جایی نمیبرید فقط کینه و نفرت ایجاد میکنید . مردم فقط به یک مشت ارزشی نمیگن ، من هم مردمم و با امثال این خانوم همدل هستم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
عقل میدونی چیه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
چشم بسته غیب نگویید این سابریتیهای رنگ و لعاب سیاسی شده همشون سرشون به آخر خارج بنده با پول یا وعده پناهندگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
از نظر شما فقط جای مهران رجبی در زندان نیست وگرنه بقیه هنرمندا جاشون همونجاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
گور خودتون رو با کارهاتون میکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
بکنیدشون تو گونی این انسان نماهای بی ارزش را تا راه صحیح زندگی کردن و بیاموزند
Iran (Islamic Republic of)
Saeed
۱۸:۳۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
زنده باد ایران - زنده باد انسانیت
آرزوی هر ایرانی و وطن پرستی سربلندی کشورش است حتی با تمام پستی و بلندی هایش
اگر کسی دلش به حال مردمان سرزمینش میتپد برای خوشی و شادی آنها کاری انجام میدهد و قدمی عملی برای بهتر شدن زندگیشان برمیداد و نه اینکه با حرف ، از شهرت خود برای از بین بردن آرامش و امنیت جان کوچک و بزرگ به غلط استفاده کند.
اندکی تامل - اندکی همدلی - تلاش فراوان برای بهتر کردن زندگی هموطنان عزیزمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
چهار و پنج تا رو اعدام کنید بقیه حساب دستشون میاد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر وطن فروشان نوکر آمریکا و اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
شاه طاغوت همچین کاری نمیکرد شاید یکی دوتا روزنامه توقیف کرد حتی روزنامه نگار ها نگرفت عجب دنیایی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
چطوره مثل طاغوت با اینها رفتار شه:۱- توقیف ۲- جریمه میلیاردی ۳-شکنجه ۴- مرگ ظاهرا طبیعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
هر کس در هر مقامی هست باید محاکمه شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
خداببخشه فقط؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناش
۱۷:۳۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
امروز فرداست فرار کنه بره اون ور آب پیش بقیه حیوانات
Iran (Islamic Republic of)
نسیم
۱۷:۳۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
خاک بر سرت ترانه علیدوستی وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
چرا مثل افراد عادی به تخلفات اونها رسیدگی نمی کنید؟ مگه تافته جدابافته هستند؟ برای همین است که بعضی هاشون اینقدر گستاخ هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
بوی تعفن وطن فروشی و بی هویتی این جماعت حال بهم زن شده دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
هرچه زودتر آزادش کنید. این چه وضعیت که برای کشور درست کردید که کسی اعتراض هم نمیتونه کنه. میخواینن همه رو از کشور فراری بدید فقط خودتون بمونید و بیت المال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
وای جی سی در حال دستکاری نظرها هست و فقط نفع حکومت نظر مینویسه انتشارمیده صدا و سیما ارزش نداره با نیروهای فیک سایبری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
چجوریه همه با ما دشمن شدن؟
آخه اینهمه دانسجور و دکتر و بازیگر....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
چقدر راحت شما هنگ تجزیه طلب و آشوبگر به ملت میزنید واقعا متاسفم بزای شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
خب الان چی شد؟
اینستاگرام که فیلتر شده دیگه دنبال چی هستید؟
بعدش این رو همه میدونن که اگر یه نفر دیگه اطلاعات کاربری اکانت شخصی رو داشته باشه اجازه همه کاری توی اون اکانت رو داره و میتونه اکانت رو حتی حذف کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
دختر ی با کفش های خون آلود
خون هموطنان این وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
مگه آدمای حکومت این همه چرت و پرت و دروغ تحویل مردم میدن مستندات ارائه میکنن که بازیگر به خاطر گفتن نظرات شخصیش بخواد مستندات ارائه کنه؟ مگه در رذالت این حکومت شکی هست که نیاز به اثبات باشه؟ این حکومت اینقدر بی شرفه که حتی نمیتونه صدای مخالف نظرشو بشنوه.
Romania
مجید
۲۰:۲۸ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
آها برا همین مامور آتیش زدین، بسیجی 22 ساله با ماهی 3 میلیون حقوق رو لینچ کردین، آمبولانس و اتوبوس آتیش زدین، هر جی رذالت بوده رو انجام دادین، از قاتل ها، هنرپیشه های دزد و رانت خوار ها حمایت میکنین، همین که تا الان خود تو دستگیر نشدی شانس اوردی اگه حکومت سخت گیر تر بود اول از همه باید سراغ وطن فروش هایی مثل تو میومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
امیدوارم توی این ماجرا مدیریت بشه که امثال این فرد بازداشت شده، مقدس سازی نشه. نقش رسانه ها و مسئولین قوه قضاییه خیلی خیلی مهم و حیاتی خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اینا هنر مند نيستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
قشنگ مشخص جرم او همکاری علیه ملت ایران بوده است فرقی با تر رو یست های که می‌گیرند ندارد بی شرف منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
ببین چه مدرن هویت جنسی شو برده زیر سؤال، 'حجاب' شو کرده مثل ریش، خانم/آقا کت شلوار هم که به تن کردن، البته برنگ صورتی!! اینهم قبل از قضیه مهسا امینی بود، در کن فرانسه. شما خودت قضاوت کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
درود خداوند بر شیرزن ایران زمین ترانه علیدوستی. ارزش هزاران هزار مرد رو داری .به شما عزیز افتخار میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
فقط اعدام در ملا عام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
از بازيگراي خودنما متنفرم
Iran (Islamic Republic of)
جان فدا
۱۶:۰۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
لطفاً دیگر رأفت اسلامی را در مورد مزدوران حذف کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اگر از مردم یک همه پرسی درباره این بازیگران بگیرید نصف بیشتر مردم مخالف حضور. این بازیگران در صحنه سینما یا صحنه های هنری دیگه هستند خودشون و خانواده اشان فدای یک تار موی دختر شهید غلام عباس روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
ای کاش روزی این سرزمین از چنگال استعمار و اشغال سلبریدی ها رها شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
با مردم خودمون اینطور برخورد نکنین اینان فرزندان همین ملت و اب و خاکن

هرکسی میتونه نظر بده یا اعتراض کنه اما اغتشاش نه
اونم معترضه
چرا حسن میتونه نظر بده وبه یه جامعه ورزشیو توهین کنه
چرا شریعتمداری میتونه تند بره
لطفا خواهش میکنم با هم خوب باشیم
سردار میگفت همینا دخترای منن
چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
حسن رو هم بازداشت کردن خبر نداری؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
آیا سردار رفتار این خانم را تایید می کرد؟؟دقت کردی تو هر خانواده ای با بچه بد با دختر بد،پسر بد،برخورد می کنند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اینا از عرفون مصر بد ترن به تاریخ میپیوندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اتفاقا باید برخورد شود. اینها چون چهره مطرحی هستند آنور آبی ها بیشتر از آنها بهره میبرند چشممان را باز کنیم. چرا علی علیه اسلام در برابر طلحه و زبیر ایستاد ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
لطفا اراجیف نگویید همه میدانند سلبریتیهای شلوغ کن سرشون تواخر امریکا وانگلیس واسراییل وال سعود است
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۹:۲۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
چند بسیجی جلوی چشم مردم باید به روش داعش تیکه تیکه بشن تا بفهمین اعتراض نیست اینا دنبال سوریه سازی و تولد داعشی ایرانی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اولا : کلام سردار را تفسیر به رأی خودتون نکنید. . ثانیا : فرزندان واقعی ایران اسلامی , بر علیه وطن و آرمانهای ملی و اسلامی و استقلال و حقانیت آن , کلام تیزتر از تیغ و شمشیر مرقون نمیکند و آب به آسیاب دشمن نمی ریزد و اراذل و اوباش خیابانی را به مقابله و آشوبگری بر علیه مردم و کشورش تحریک نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
کسی که فرزند ایرانه برادر کشی نمیکنه ، خیانت نمیکنه ، دروغ بی سند نمیگه همصدا با دشمن نمیشه طوری عمل نمیکنه که بعدا اینسنا مجبور شه برای اینکه سندمزدوریش لو نره صفحه اش رو از دسترس خارج کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
برخی از اظهار نظر ها میتونه توهین باشه، برخی تهمت و برخی دعوت و تحریک به حرکتی علیه امنیت. به نظر شما این اعتراضه؟ یعنی اینکه من بگم حقم رو بدید با اینکه بگم بریزدید و بزنید و بکشید برابره؟ پس هر حرفی رو نمیشه صرفاً در سطح یک اعتراض مطرح کرد. بنابراین هر فرد درقبال حرف هاش باید پاسخگو باشه بدون جناحگرایی و تبعیض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
سکوت کنی کسی نمیگه... پس سکوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
برخورد بدی نکردن گفتن بابت اراجیف و دروغ هایی که در یک ایام خاص برای تحریک مردم گفتی سند ارائه بده. در غیر این صورت شما جرم مرتکب شدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
فرزند این آب وخاک؟!!!!عجب !!!اینا که آب به آسیاب دشمن میریزن بر علیه این مملکت،شما یه مقدار بیشتر تامل کن عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
حرف سره اعتراض کردن نیست حرف اینه که یه عده با دشمنان ایران دست تو دست هستن
Iran (Islamic Republic of)
محسن35
۲۰:۴۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
مغلطه میکنی. این خانم بخاطر ادعای کذب و تشویش اذهان عمومی و تشویق به اقتشاش دستگیر شده. بدلیل حرف های بی سند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
وقتی فرق دروغ و راست رو نمیفهمی پس نظر نده.این دولیتری ها برای گرفتن اقامت در آمریکا هر دروغی که آمریکا بهشون دیکته کنه را میگن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
هرکس تحریک به اغتشاش کرده باید تاوان پس بده مملکت قانون داره همان قانونی که از امنیت ما دفاع می‌کنه باید تابع اون باشی قانون شکن نباید راحت و آسوده باشه و هر غلطی خواست به نام اعتراض بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
با کسی که شبانه روز دروغ پردازی نی کند و سند و مدرک هم ارائه نمی کند چطور باید رفتار کرد .!؟ عمری است که ترانه علیدوستی راست و دروغ را منتشر می کند و انتظار دارد پاسخگو هم نباشد. تا الان باین فرد مماشات شده است الان دیگه روز حساب است باید بدون رودرواستی و پار میانی مجازات شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
احسنت ب شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
وقتی بچه های مردم رو تحریک میکردن، باید یاد این روزم می‌افتادند. بچه های کم سن و سال مردم رو به کشتن دادند. جوانای مردم رو به جان هم انداختند.خون اون دویست نفر که تو اعتراضات کشته شدند، به گردن ایناست. خون بسیجیایی که کشته شدند به گردن ایناست.جای اینایی که اعدام شدند، باید این دولبریتی های بی مصرف رو اعدام کنند. آبروی ایران رو در سطح بین المللی بردن. چه قدر حجم تحریم های ایران به خاطر این اعتراضات بیشتر شد. مگر ما آدم نیستیم . فقط اینا آدمند.
Iran (Islamic Republic of)
سراج
۲۱:۴۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
همه باید به قانون تمکین کنیم. بقیه دیگر مهم نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اینا نظر نمیدن معترض نیستن اینها خود شیطانن پس قبل نظر عارفانه کمی فکر کن عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
چراشروورمیگی برای خرابکاری که از خارج نیامدند همینابودندکه کشوررابه آشوب کشاندند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
مخلوطی از مغالطه و سفسطه

فکر میکنی خیلی باهوشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
کاش یکم فکر کنی و بدونی اعتراض یا انتقاد با خیانت و همراهی با دشمن فرق داره این سلبریتی ها پول دار هستند و اقامت کشورهای دیگر رو دارند اگه خدایی نکرده مشکلی برای کشور پیش بیاد خانوادهای ما دچارش میشند نه این وطن فروشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اینم جاسوس موساده :)))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اگه نبود که اینستا صفحه این خانم رو از دسترس خارج نمیکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
معلومه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
از یه شرکت آمریکایی بیشتر این انتظار نیست لعنت به اینستاگرام برای همیشه ببندید
۱۲
آخرین اخبار