ورود بیش از ۳ هزار پرونده قاچاق کالا به شعب تعزیراتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون سه هزار و ۹۹۱ پرونده قاچاق کالا و ارز وارد شعب تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی شده است.

حسن پور گفت: از ابتدای امسال تا ۲۸ آذرماه در بخش کالا و خدمات سه هزار و ۱۳۷ پرونده وارد شعب تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی شده است.

او با اشاره به اینکه سه هزار و ۹۷ پرونده نیز در این بخش مختومه شده است، افزود: میزان محکومیت متخلفین نیز در حوزه کالا و خدمات ۴۰۴ میلیارد و ۴۶۵ میلیون و ۳۵ هزار ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی ادامه داد: در بخش قاچاق کالا و ارز نیز در بازده زمانی ابتدای سال تا ۲۸ آذرماه سه هزار و ۹۹۱ پرونده وارد شعب تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی شده است.

او اظهار کرد: در این بخش سه هزار و ۸۲۶ پرونده نیز مختومه شده است و متخلفان به هزار و ۹۶۱ میلیارد و ۹۴۵ میلیون و ۱۶۹ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

حسن پور گفت: در حوزه دارو و درمان نیز در بازه زمانی گفته شده ۴۴۳ پرونده وارد شعب تعزیرات شده و ۴۳۹ پرونده نیز مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی یادآور شد: متخلفان در بخش دارو و درمان نیز به مبلغ هفت میلیارد و ۸۱۵ میلیون و ۸۰۸ هزار ریال جریمه محکوم شدند.

او در مورد نظارت‌ها بر بازار شب یلدا نیز گفت: ما در این حوزه با گشت‌های سازمان صمت خراسان جنوبی همکاری داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.