دهقان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد شد

در مراسمی مهدی دهقان به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد معرفی و از زحمات نارگانی رئیس سابق این اداره تقدیر به عمل آمد.

مدرسی فرماندار یزد در مراسم معرفی سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد با بیان اینکه انتظار می‌رود اداره ورزش و جوانان در مسیر پیشرو در راستای رشد و پویایی بیش‌ازپیش دو حوزه ورزش و جوانان تلاش کند، گفت: مسئله مهم و حائز اهمیت مسئله جوانان است که باید آن توجه شود.

او افزود: ازدواج جوانان، جوانی جمعیت و سامان خانواده موارد مهمی است که باید نسبت به آن اقدام و عمل شود و قطعا در این مورد هیچ کوتاهی قابل قبول نخواهد بود و امیدوارم با کار و تلاش اتفاقات خوب و محسوسی صورت گیرد.

مدرسی در ادامه از زحمات رضا نارگانی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد تقدیر و برای مهدی دهقان سرپرست جدید این اداره آرزوی توفیق کرد.

شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد هم در این نشست با تقدیر از تلاش‌های نارگانی رئیس سابق این اداره گفت: یکی از سیاست‌های اداره کل روزش و جوانان استان هم توجه به امور جوانان است و نباید گذاشت تا این مهم زیر سایه حوزه ورزش قرار گیرد و خوشبختانه سرپرست جدید اداره شهرستان یزد سابقه فعالیت در سازمان ملی جوانان و سمن‌های جوانان دارد و بر امور جوانان مسلط است.

در این نشست حکم سرپرستی مهدی دهقان به وی اعطا شد و به همراه مسئولین با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد ضمن دیدار با کارکنان این اداره، رسما کار خود را آغاز کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار