پتروشیمی بوعلی سینا به عنوان «شرکت نوآور در فرآیند» برگزیده شد

در همایش ملی «پتروفن»، شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به عنوان «شرکت نوآور در فرآیند» برگزیده شد.

 در همایش ملی «پتروفن»، مدیرعامل و شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به عنوان «نوآور در فرآیند» برگزیده و از سوی علی‌عسکری مورد تقدیر قرار گرفتند.

همزمان با این همایش، نخستین نمایشگاه ملی «پتروفن» نیز کار خود را آغاز کرد که غرفه شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در نخستین روز نمایشگاه میزبان مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بود.

آقای احمدزاده مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با اشاره به بومی سازی‌های صورت گرفته در این شرکت گفت: در شرکت پتروشیمی بوعلی سینا تمام کاتالیست‌ها و بسیاری از مواد شیمیایی و تجهیزات فنی توسط شرکت‌های دانش بنیان بومی سازی شده که برخی از کاتالیست‌ها تاکنون از خارج کشور وارد می‌شد و با اعتماد به شرکت‌های داخلی برای نخستین بار در داخل کشور ساخته و مرحله تجاری سازی رساندیم.

 در آئین تقدیر از مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور، علی عسکری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، اساتید دانشگاه، مدیران و پژوهشگران صنعت پتروشیمی، مدیران عامل و ... حضور داشتند.

نخستین همایش ملی و نمایشگاه پتروفن از روز گذشته با حضور شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های دانش‌بنیان در سالن همایش‌های بین‌المللی کوشک وزارت نفت آغاز به کار کرد و تا روز سه‌شنبه ۲۹ آذر ماه برپا خواهد بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.