اهدای ۲ دستگاه بیهوشی به بیمارستان فاطمی اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: ۲ دستگاه بیهوشی شامل دستگاه گلایدوسکوپ و ویدئولارنگوسکوپ ریجید به بیمارستان فاطمی اردبیل اهدا شد.

علی محمدیان اردی گفت: ۲ دستگاه بیهوشی شامل دستگاه گلایدوسکوپ و ویدئولارنگوسکوپ ریجید توسط خانواده مرحوم دکتر حسن برزگر جلالی طی آیینی به بیمارستان فاطمی اردبیل اهدا شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل در این آیین گفت: زنده یاد دکتر حسن برزگرجلالی از جراحان پیشکسوت و نامی استان و بیمارستان فاطمی در طول حیات خود، در عرصه پزشکی و امور خیریه، منشاء خدمات و برکات برای استان و بیماران نیازمند بودند و هم‌اکنون نیز خانواده آن مرحوم، ادامه دهنده اقدامات خداپسندانه این بزرگمرد جراحی استان هستند.

محمدیان اردی با تقدیر از اقدام خیرخواهانه خانواده زنده یاد دکتر حسن برزگر جلالی در اهدای دو دستگاه بیهوشی به بیمارستان فاطمی اردبیل افزود: این تجهیزات مهم پزشکی که بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارزش دارد، بخشی از نیاز تجهیزاتی این واحد درمانی را رفع کرده است.

او بیان کرد: این تجهیزات در بیهوشی‌های مشکل‌دار با عوارض کمتر، لوله‌گذاری داخل تراشه از طریق دهان در بیمارانی که دچار مشکلات راه‌هوایی هستند، در جراحی‌های خاص در بخش‌های اتاق عمل و مراقبت‌های ویژه و همچنین برای آموزش دانشجویان کاربرد دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.