افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های علمی و پژوهشی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح

طی مراسمی با حضور رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور از نمایشگاه دستاورد‌های علمی و پژوهشی سازمان رونمایی شد.

به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه دستاورد‌های علمی و پژوهشی با حضور رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، معاونین و مدیران کل سازمان، امیر سرتیپ دوم مسلم یعقوبی، معاون حقوقی و امور مجلس آجا و امیر خلعت بری معاونت علوم، تحقیقات و فن آوری آجا و دکتر سهراب انبارکی، رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور آغاز به کار کرد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ضمن قدردانی از زحمات معاونت قضایی و حقوقی سازمان در برگزاری این نمایشگاه، گفت: تمام توان ما باید این باشد که پژوهش بتواند تولید علم نافع نماید و گره یا مشکلی از سازمان را مرتفع نماید.

حجت الاسلام و المسلمین احمد رضا پورخاقان افزود: موضوعاتی که می‌خواهیم برای پژوهش و تحقیق انتخاب کنیم باید مثمر ثمر باشد و در راستای اهداف و وظایف سازمانی باشد.

وی گفت: در روایتی آمده است که یک برگی که در آن علم تولید شده است از منظر اسلام براتی است برای نجات از آتش جهنم و مجوزی برای ورود به غرفه‌های بهشتی است.

مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه ۷۰۰ اثر حقوقی که عمدتا مسئله محور و کاربردی هستند در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است، گفت: علاوه بر نمایش دستاورد‌های پژوهشی سازمان، سازمان بسیج حقوق دانان، هیات رزمندگان اسلام، دانشگاه جامع علوم انتظامی امین، ۷ ناشر برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی، دفتر تحقیقات کاربردی فراجا، انتشارات پژوهشگاه قوه قضاییه، و انتشارات قوه قضاییه نیز دستاورد‌های علمی و پژوهشی خود را در این نمایشگاه عرضه کرده اند.

دکتر جابر محمدی تصریح کرد: بیشتر تحقیقات و پژوهش‌های عرضه شده در این نمایشگاه زمینه حقوقی و حقوق جزای نظامی است و طی دو روز برپا می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار