امام جمعه دامغان:

نیاز به جهاد تبیین در تمام حوزه‌ها احساس می‌شود

امام جمعه دامغان با بیان اینکه نیاز به جهاد تبیین در تمام حوزه‌ها احساس می‌شود، گفت: امروز هیئت‌ها و فعالان مذهبی ما در راستای جهاد تبیین نقش آفرینی ویژه‌ای دارند.

حجت الاسلام محمد حسن رستمیان با اشاره به مراسم قدردانی از هیئت‌های مذهبی و موکب داران فعال در اربعین سال جاری بیان کرد: یکی از خصلت های اربعین حسینی وحدت و انسجام زیر پرچم اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) است.

وی با بیان اینکه جان مایه کلام اربعین نیز حضور مردمی و جهاد گونه موکب‌ها و دلدادگان حسین (ع) است، تاکید داشت: ما از نزدیک شاهد فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی و موکب‌ها در عراق و دلدادگان حسینی در دامغان بودیم و لذا این روحیه از خود گذشتگی و فداکاری، خدمت و در صحنه بودن را در جای دیگری نمی‌توان یافت.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی و موکب داران علی رغم تمام سختی‌ها و دشواری‌ها، گرمای هوا و شرایط حاکم بر کشور عراق، فداکاری را به منصه ظهور رساندند، گفت: این از عشق مردم دامغان به اهل بیت (ع) نشئات می‌گیرد.

رستمیان با بیان اینکه امیدواریم که همیشه این خدمت‌رسانی ادامه داشته باشد، بیان کرد: کسانی که مسئولیت دارند باید بدانند آنچه اهمیت دارد این است که خادمان اربعین و هیئت‌ها و موکب‌ها مرد میدان هستند و آنجا که کشورمان نیازمند حضور در صحنه هستند، همین گروه‌های مردمی پیشگام می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.