فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید درباب زیارت جمع آوری شود

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: اگر مجموعه فرمایشات مقام معظم رهبری و سایر علما و مراجع عظام تقلید در باب زیارت و حرم جمع آوری شود بستر پژوهشی مناسبی را به پژوهشگران می‌دهد.

آیت الله سید محمد سعیدی در آیین رونمایی از ۱۳ اثرپژوهشکده علامه طباطبایی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت گفت: پژوهش‌ها به جای بازاری، باید الهی باشد و انتظارات خدا و اهل بیت (ع) در آن در نظر گرفته شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه ما باید در پژوهش‌های خود با تأسی از رفتار اهل بیت (ع) در هر زمان ثمره متناسب با همان زمان را بیان کنیم، گفت: باید پژوهش‌های ما با حرم، زائر و مجاور سازگاری داشته باشد و متناسب با هر کدام آثار پژوهشی ویژه‌ای را داشته باشیم.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه خدمت به حضرت معصومه (س) به عنوان یک بانو وظیفه سنگینی را بر عهده ما گذاشته است، گفت: باید پژوهش‌های ویژه بانوان در این آستان مقدس انجام شود و نباید نسبت به این رسالت خود غفلت کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) یکی دیگر از جنبه‌های پژوهش در آستان مقدس بانوی کرامت را برآوردن انتظارات، ولی امر مسلمین از این آستان مقدس دانست و افزود: اگر مجموعه فرمایشات مقام معظم رهبری و سایر علما و مراجع عظام تقلید در باب زیارت و حرم جمع آوری شود بستر پژوهشی مناسبی را به پژوهشگران می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.