شهروند خبرنگار کرمانشاه؛

شکستگی لوله و هدررفت آب در روستای ده پهن

شکستگی لوله آب در روستای ده پهن شهر کرمانشاه دردسر‌هایی را برای اهالی این روستا به وجود آورده است.

آب یکی از منابع حیاتی جامعه است که زندگی جانداران به آن بستگی دارد و به اندازه هوا برای زندگی و حیات موجودات زنده ضروری است. تمام موجودات زنده از جمله انسان ها، گیاهان و حیوانات به طور کامل به آب آشامیدنی سالم دارند.
بنابرین مصرف بهینه این مایه حیاتی ضروری است. با وجود اینکه از سوی مسئولان به مصرف بهینه این مایه حیاتی تاکید شده است، اما به نظر می‌رسد برخی از مواقع این موضوع مهم به دلایل مختلف رعایت نمی‌شود. شکستگی و فرسودگی لوله آب می‌تواند یکی از همین دلایل هدررفت آب باشد.  روستای ده پهن در شهر کرمانشاه واقع شده است. مدتی است که اهالی این روستا به دلیل شکستگی لوله آب شاهد هدررفت آب در این منطقه هستند.
شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از هدررفت آب این منطقه گلایه کرد و خواستار رسیدگی شد.

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام ما اهالی ده پهن کرمانشاه نسبت به تاخیر اداره آب و فاضلاب برای تعمیرات شکستگی انشعاب آب آشامیدنی طی سال‌های اخیر گلایه داریم. سال‌ها است ما در کوچه‌های ده پهن شاهد شکستگی لوله‌ها هستیم و بار‌ها در تماس‌های بی نهایت با شماره ۱۲۲ اعلام خرابی انشعاب و هدر رفتن شدید آب به این ارگان هستیم، اما متاسفانه با وجود یادآوری‌های مکرر هیچ اقدامی به منظور رفع این مشکل نشده است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار