امام جمعه زنجان:

مردم در حوادث اخیر هوشیارانه و با بصیرت عمل کردند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دشمن در حوادث اخیر با تمام قوا عمل کرد تا با ایجاد ناآرامی و آشوب، مشکلات اقتصادی موجود در کشورمان را مضاعف کند، اما با هوشیاری و بصیرت مردم این توطئه‌ها نیز ناکام ماند.

حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر زنجان با اشاره به تداوم جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان علیه کشورمان افزود: استکبار جهانی با همراهی ایادی خود سعی در ایجاد نارضایتی در مردم ایران دارند تا به اهداف شوم خود در این کشور دست یابند و این درحالی است که مردم ولایتمدار همواره نشان داده اند که به انقلاب و آرمان‌های شهدا و امام راحل پایبند هستند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی روزبه روز در حال رشد و تعالی است، یادآورشد: دشمنان با شعار‌های فریبنده درپی القای دلسوزی به مردم ایران هستند و در هر مرحله‌ای از جنگ نرم خود که شکست می‌خورند روش‌های جدیدی را دنبال می‌کنند.

حجت الاسلام خاتمی خاطرنشان کرد: مردم ایران با ایمان و باور‌های قوی نسبت به راه خود، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مقابل تمامی فتنه‌های دشمنان ایستاده و از همه آزمون‌ها سربلند بیرون آمده اند.

امام جمعه زنجان با اشاره به سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، تاکید کرد: مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی باید به طور گسترده و با معرفی هرچه بیشتر این شهید بزرگوار برای عموم مردم برگزار شود.

حجت الاسلام خاتمی دشمن شناسی و بصیرت را از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی ذکر کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی شناخت و درک درستی از زمان و بار خطیر مسوولیت خود داشت و این دشمنان را به شدت نگران کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.