کرمانشاه سرزمین سرمایه‌ها و فرصت‌های آشکار و پنهان

استاندار کرمانشاه از این استان به عنوان سرزمین سرمایه‌ها و فرصت‌های آشکار و پنهان یاد کرد و گفت : برای خدمت در این استان پر از انگیزه هستم.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه جمعه شب در آیین افتتاح همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در اتاق بازرگانی کرمانشاه و در جمع فعالان اقتصادی و دانشگاهیان کرمانشاه از اینکه در اولین روز کاری خود در این همایش حضور یافته بود ابراز خرسندی کرد و گفت : همراهی و دغدغه‌مندی خود را برای هدف والای این همایش اعلام می‌کنم و پیگیر برنامه‌های آن خواهم بود.

وی انسجام، اشتراک و هم‌افزایی هوشمندانه بین دو بخش صنعت و دانشگاه را در شرایط کنونی بسیار ضروری دانست.

استاندار کرمانشاه با اشاره به نسل‌های متفاوت دانشگاه از نسل اول تا چهارم، اضافه کرد: اگرچه در این زمینه جا ماندیم، اما نیازی نیست حتما از نسل اول به دوم و تا انتها پیش برویم بلکه می‌توانیم با یک میانبر هوشمندانه به دانشگاه‌های نسل جدید برسیم.

صحرایی از ظرفیت‌های قابل توجه کرمانشاه در حوزه دانشگاه خصوصا دانشگاه رازی به عنوان یک دانشگاه سرآمد و افتخارآفرین یاد کرد و از صنایع خواست از ظرفیت دانشگاه رازی استفاده کنند.

وی استفاده از ظرفیت‌های کرمانشاه را برای جبران عقب‌ماندگی آزاردهنده‌ای که در حوزه تعامل صنعت و دانشگاه وجود دارد ضروری دانست .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار