کام خانواده چهارقلو‌های فریمانی، شیرین به کرامت پر مهر رضوی

با مساعدت تولیت آستان قدس رضوی، هزینه بیمارستان، لوازم موردنیاز نوزادان و ۶۴۰ میلیون ریال کمک نقدی به خانواده چهارقلو‌های فریمانی اهدا شد.

هادی غلامی مدیر امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: پس از تولد چهارقلو‌های فریمانی (دو دختر و دو پسر) که به یک‌باره، تعداد فرزندان را در خانواده کوچکشان به پنج رسانده بودند و استمداد پدر خانواده که به شغل شریف کارگری مشغول است، بنیاد کرامت آستان قدس رضوی به سفارش تولیت این آستان، پا به میدان گذاشت.

او افزود: علاوه بر اهدای کمک نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی پیش از تولد چهارقلوها، اکنون این خانواده در گام دوم برنامه حمایتی بنیاد کرامت، هزینه‌های بیمارستان و کمک نقدی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال را به‌صورت علی‌الحساب دریافت خواهند کرد.

 مدیر امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: همچنین جمعی از خدام بانوی بنیاد کرامت رضوی با حضور در بیمارستان ام‌البنین (س) و اهدای اقلام متبرک، کمک نقدی ۱۰ میلیون ریالی به ازای هر فرزند و مجموعه‌ای از لوازم موردنیاز نوزادان را اهدا کردند.  

غلامی بیان کرد: پس از اهدای این کمک‌ها به تدبیر تولیت آستان قدس رضوی، بدیهی است که این خانواده را هرگز تنها نخواهیم گذشت و به‌زودی بسته‌های حمایتی دیگری توسط آستان قدس رضوی به دست خانواده چهارقلو‌های فریمانی خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.