در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کاهش آمار تصادفات فوتی در پایتخت/ روزانه ۶۰ مصدوم جرحی داریم

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: در این هفته تنها یک مورد تصادف فوتی داشتیم آن هم به دلیل عبور عابر پیاده از خط ویژه بود.

سرهنگ احسان مومنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آمار تصادفات این هفته تهران اظهار کرد: در این هفته آمار تصادفات فوتی ما بسیار کاهشی بود و تنها یک مورد تصادف فوتی داشتیم آن هم به دلیل عبور عابر پیاده از خط ویژه پایین تر از ایستگاه میدان ونک بود که اتوبوس شرکت واحد با عابر برخورد می کند و موجب فوت فرد موردنظر می شود.

وی ادامه داد: روزانه در پایتخت ۶۰ مصدوم ناشی از حوادث رانندگی داریم که آمار بسیار بالایی است و رانندگان باید نکات مهم رانندگی را جدی بگیرند تا این آمار کاهشی شود.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بیان کرد: این روزها به دلیل بارش نزولات آسمانی دید رانندگان کم می شود و بهتر است که عابران پیاده برای عبور حتما از پل عابر پیاده و مسیرهای خط کشی شده استفاده کنند.

سرهنگ مومنی یادآور شد: عابران پیاده هنگام عبور از تقاطع، مراقب خودرو‌هایی که گردش به چپ یا راست می‌کنند، باشند و از پیاده روی در حاشیه بزرگراه‌ها و معابری که سرعت خودرو‌ها بالاست، اجتناب کنند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران تصریح کرد:  امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات و توجه به توصیه‌های ایمنی کارشناسان پلیس راهور شاهد وقوع حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۱ ۰۸ دی ۱۴۰۱
خط ویژه = قتلگاه پیاده ها
آخرین اخبار