معاون رئیس جمهور، سخنران روز ۹ دی در کرمان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: تجمع ۹ دی امسال در کرمان با سخنرانی حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار می‌شود.

نشست خبری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت حماسه ماندگار ۹ دی (هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت) صبح امروز برگزار شد.

حسین انجم شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در این جلسه  با اعلام اینکه ۹ دی یکی از روز‌های مهم و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: انتخابات سال ۸۸ با حضور پرشور مردم برگزار شد؛ اما متاسفانه عده‌ای گفتند: تقلب شده است و اختلاف آرا  آن قدر زیاد بود و حتی شمارش مجدد آرا از سوی مسئولان هم پیشنهاد شد؛ اما مخالفان قبول نکردند و توطئه و آشوب را در کشور راه انداختند.

او افزود: با توهین به عاشورا، مردم دیگر تاب نیاوردند و با شور حسینی به میدان آمدند و نقشه دشمن را شکستند و اعلام کردند پای آرمان‌های انقلاب تا  پای جانشان هستند و فتنه جمع شد.

 انجم شعاع بیان داشت: انحراف و تحریف از ابتدای تاریخ بوده و دلیلش این است که افراد شیطان پرست که دنبال مسائل دنیای خودشان هستند برای رسیدن به اهدافشان از هیچ چیز نمی‌گذرند.

او بیان کرد: اولین انحراف در اسلام بعد از رحلت پیامبر (ص) بود که دشمنان انحراف در خلافت ایجاد کردند و جانشین پیامبر (ص)  را  برداشتند و خودشان انتخاب کردند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اعلام اینکه اولین مدافع ولایت حضرت زهرا سلام (س) بودند، گفت: از همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی هم توطئه‌ها علیه این انقلاب شروع شد و تاکنون ادامه دارد.  

او افزود:  دشمنان در این چند ماه همه توانشان را گذاشتند و عوامل خود را به صحنه آورند تا با جمهوری اسلامی ایران مبارزه کنند و آن را  از بین ببرند و هر چه توانستند هزینه کردند و پول پاشی کردند و بابت هر کاری پول دادند و این یک انحراف و توطئه بزرگ بود.

انجم شعاع بیان کرد: دشمنان با هرجامعه‌ای که به حق پایبند باشد، مخالف هستند.  

او گفت: اگر توجه کرده باشید در اغتشاشات حمله‌ها به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  زیاد بود و دلیلش این است که ایشان از حقیقت کوتاه نمی‌آیند و دشمنان همه هجمه‌ها و حملات را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دادند.

رئیس شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تاکید کرد: دشمنان داخلی و خارجی از ایران قدرتمندی که الگوی جهان باشد، می‌ترسند و بر نمی‌تابند و تلاش می‌کنند به نتیجه نرسد.

او گفت: دلیل بعدی مخالفت دشمنان با انقلاب ارزش‌های ما است،  آن‌ها با ارزش‌های ما مخالف هستند و تلاش می‌کنند به فرهنگ و اعتقادات ما ضربه بزنند و روی نوجوانان و جوانان ما کار می‌کنند و می‌خواهند با جنگ شناختی باور‌های جوانان ما را عوض کنند.  

انجم شعاع افزود: دلیلی که  دشمنان نتوانستند در این ۴۴ سال موفق نشدند، بصیرت مردم است و توده مردم با دشمنان همراهی نکردند.

انجم شعاع بیان کرد: بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران با دنیا پرستی جلو داری کردند، چون به آن‌ها وعده دادند.

او گفت: یکی از اهداف دشمن، ناامیدی مردم است و  آن ها با توطئه‌ها  و تحریم‌ها سعی می‌کنند، مردم را ناامید کنند.

رئیس شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان داشت: تنها راه پیشرفت کشور، وحدت و همدلی حول محور ولایت است.
او با بیان اینکه شعار ۹ دی امسال میثاق مردم با رهبری، مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است، تصریح کرد: مراد از مبارزه با  جنگ ترکیبی این است که  ما در مقابل جنگ همه جانبه اعتقادی، اقتصادی، فرهنگی و ...    دشمن که همه امکانات خود را برای ضربه زدن به ملت ایران به میدان می‌آورد، بصیرت داشته باشیم و  با اهداف دشمنان مقابله کنیم.  

انجم شعاع  در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های امسال ۹ دی اشاره کرد و گفت: تجمع ۹ دی امسال ساعت ۱۰ صبح در مصلای امام علی (ع ) با سخنرانی  حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور  برگزار می‌شود.

او افزود: سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه  در استان کرمان  در روز ۱۰ دی در دانشگاه پیام نور از دیگر برنامه‌های هفته بصیرت  و میثاق با ولایت است.

رئیس شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی  استان کرمان تصریح کرد:  سخنرانی حجت الاسلام حسینی اراکی در روز پنجشنبه ۸دی ساعت ۱۸ در  مسجد قائم حسینی از  جمله برنامه‌های ۹ دی است.

او تبلیغات و فضا سازی میدانی و جلسه در دانشگاه‌های استان  کرمان را از دیگر  برنامه‌های هفته بصیرت  و میثاق با ولایت عنوان کرد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.