راه اندازی بخش ارتباط جوانان با مسئولان در پرتال اداره ورزش قزوین

معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان قزوین گفت: برای تسریع و تسهیل در پیگیری مطالبات جوانان، بخش ارتباط مستقیم جوانان با مدیران در پرتال اداره ورزش و جوانان طراحی و راه اندازی شد.

امیر اسلامی صدر معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان گفت: در حال حاضر زمینه ارتباط مستقیم و رو در روی جوانان با مدیران مهیاست، اما شاید همه این شرایط را در همه اوقات نداشته باشند تا دغدغه‌های خود را مطرح کنند لذا برای سهولت در ارتباط بیشتر و آشنایی با مطالبات و پیگیری درخواست‌ها در پرتال اداره ورزش و جوانان بخشی به نام «ارتباط با ما» ویژه جوانان راه اندازی شده است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: جوانان با ورود به سایت اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین می‌توانند وارد بخش «ارتباط با ما» شده و پس از درج اطلاعات خود نسبت به طرح موضوع و سوالات و درخواست‌های خود اقدام کنند.

اسلامی صدر بیان کرد: پس از ثبت این درخواست‌ها و سوالات، کارشناسان موارد را جمع آوری کرده و پس از بررسی و دسته بندی آن‌ها موارد را در جلسات «سه شنبه با جوانان» مطرح کرده و در صورت لزوم در جلسات تخصصی نیز مطرح می‌کنند.

وی گفت: برخی موارد نیز که امکان طرح در ستاد ساماندهی امور جوانان را داشته باشد در این نشست مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اسلامی صدر گفت: این طرح در واقع یک پل ارتباطی دیگری بین جوانان و مسئولان است تا رسیدگی به درخواست‌ها با سرعت بیشتری صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار