پیکر شهدای گمنام فردا صبح در رشت تشییع می‌شود

پیکر‌های مطهر ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس فردا در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در رشت تشییع می‌شود.

سرهنگ حسن حبیبی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: پیکر پاک ۳ شهید گمنام ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح فردا (سه شنبه ۶ دی ماه) همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر رشت تشییع می‌شود.

او افزود: این مراسم از میدان پاسداران رشت آغاز و به تجمع بزرگ فاطمیون در میدان شهدای ذهاب این شهر ختم می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان تصریح کرد: یکی از شهدای گمنام که در سن ۱۹ سالگی در عملیات خیبر در جزیره مجنون به شهادت رسید، ساعت ۱۴ و نیم فردا از میدان ولیعصر (عج) فومن تشییع و در پارک شهر این شهر به خاک سپرده می‌شود.

سرهنگ حبیبی افزود: دیگر شهید گمنام ۱۹ ساله دوران دفاع مقدس هم فردا همین ساعت از جلوی مسجد جامع رستم آباد تشییع و در پارک شادی این شهر به خاک سپرده می‌شود.

او تصریح کرد: شهید گمنام دیگر هم که در سن ۲۰ سالگی در عملیات والفجر مقدماتی در فکه به شهادت رسید، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه فردا از جلوی مصلای لوشان تشییع و در پادگان شهید طباطبایی نژاد این شهر به خاک سپرده می‌شود.

قردا سه شنبه ۳ جمادی‌الثانی ۱۴۴۴ هجری قمری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است.

پیکر‌های مطهر ۴۰۰ شهید گمنام تازه تفحص شده مربوط به عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر یک، خیبر، بدر، رمضان، کربلای ۵ و ۶، بیت المقدس ۷ و تک دشمن در سال ۱۳۶۷ که در مناطق عملیاتی جنوب عراق در استان‌های میسان و بصره کشور عراق کشف شدند، همزمان با ایام فاطمیه در کشور تشییع و تدفین خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.