۶ هزار تکواندوکار خراسان جنوبی بی سرپناه

رئیس هیئت تکواندوی خراسان جنوبی از کمبود شدید امکانات در امکانات و تجهیزات استان گفت :هیئت تکواندوی استان با ۶ هزار بازیکن هنوز سالن ورزشی ندارد.

رئیس هیئت تکواندوی خراسان جنوبی گفت :هیئت تکواندوی استان با ۶ هزار بازیکن هنوز سالن ورزشی ندارد و برای برگزاری مسابقات همیشه با تامین سالن مواجهیم .

وی افزود: در چند سال گذشته سالن تکواندوی استان به هیئت هندبال داده شده و عملا هیچ جا و مکانی برای تمرین نداریم و این یک ضعف برای استان به‌شمار می‌رود.

 محمودی گفت : بعد از دو سال کرونا و فاصله افتادن بین مسابقات بار دیگر شاهد برگشتن شور و نشاط به ورزش تکواندو هستیم.

رئیس هیئت تکواندوی خراسان جنوبی با بیان اینکه داوران استان، مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی را هم قضاوت کرده‌اند، افزود: امیدواریم با برگزاری این مسابقات شاهد رونق رشته تکواندو و شناسایی استعداد‌های ویژه در استان باشیم.

محمودی جایگاه هیئت تکواندوی استان را در کشور خوب ارزیابی کرد و گفت : تلاش داریم با برگزاری لیگ دسته ۱، جام باشگاه‌ها و مسابقات جام فجر ، ورزشکاران استان را برای مسابقات کشوری آماده کنیم.

وی از فعالیت ۶۰ مربی و ۶۰ داور در این رشته در استان خبر داد و گفت: اکثر این مربیان و داوران فعال هستند.

رئیس هیئت تکواندوی خراسان جنوبی به کمبود‌ها و مشکلات رشته تکواندوی در خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: یکی از دیگر مشکلات تکواندوکاران کمبود تجهیزات است و در این رشته تجهیزات حرف اول را می‌زند.

وی به کمبود تشک و سیستم الکترونیکی جدید داوری اشاره و بیان کرد: از فدراسیون تکواندو توانستیم یک سیستم داوری و تشک تهیه کنیم، اما تاکنون باوجود پیگیری‌های انجام شده، نتوانستیم از سازمان ورزش و جوانان تجهیزاتی جذب کنیم.

محمودی ادامه داد: در رشته هان مادانگ تجهیزات حرف اول را می زند و ورزشکاران با اندکی حمایت در این رشته می‌توانند در سطح کشور بدرخشند.

وی با بیان اینکه برای تهیه تجهیزات هان مادانگ فقط به ۵۰ الی ۶۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم افزود: برای هر سیستم داوری حداقل به ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم که نیاز است مسئولین در این زمینه هیدت تکواندوی استان را حمایت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار