بارش برف و باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد

کارشناس مرکز پیش‌بین سازمان هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش برف و باران با ورود سامانه جدید بارشی برای مناطق مختلف این استان در روزهای پایانی هفته جاری شدت می‌گیرد.

زهرا آهنگرزاده افزود: این سامانه ناپایدار از اوایل وقت فردا، چهارشنبه از سمت جنوب و جنوب شرق خراسان رضوی وارد شده و بارشهای برف و باران در این استان تا روز پنجشنبه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: شدت بارشها برای نیمه جنوبی بیشتر و همراه با احتمال آبگرفتگی خواهد بود، مه گرفتگی و کاهش دید نیز در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

آهنگرزاده ادامه داد: همچنین طی این مدت دمای هوا بین سه تا پنج درجه در نقاط مختلف استان خراسان رضوی کاهش می یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته بارش باران در ۱۰ شهرستان خراسان رضوی گزارش شده است که بیشترین آن مربوط به مشهد با حدود ۲ میلیمتر بارندگی بوده است.

آهنگرزاده گفت: طی این مدت بارشهای پراکنده در شهرستانهای باخرز، کلات، طرقبه و شاندیز، تایباد، خواف، فریمان، تربت‌جام، کاشمر، نیشابور و مشهد گزارش شده است.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان ریوش با دمای چهار درجه سلسیوس و مه ولات با ۱۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بودند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دما در مشهد امروز به ۹ درجه سلسیوس رسید که پیش بینی می شود برای فردا، روز چهارشنبه به هفت درجه کاهش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.