عرضه روزانه ۴۰ تن گاز مایع در آبادان و خرمشهر

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهر‌های آبادان و خرمشهر گفت: متناسب با نیاز مردم این ۲ شهرستان روزانه به طور متوسط ۴۰ تن گاز مایع در ۱۷ جایگاه توزیع می‌شود.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهر‌های آبادان و خرمشهر گفت: با وجود کمبود گاز مایع در کشور توزیع گاز مایع در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر بدون وقفه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در برخی روز‌ها این رقم به ۶۰ الی ۸۰ تن در روز نیز افزایش می‌یابد گفت:شرکت توزیع گاز مایع آبادان آماده ارائه خدمات به مراجعان و مصرف کنندگان گاز مایع است.

بداغی افزود: در صورت مراجعه مستقیم مردم به این شرکت برای تهیه گاز مایع دست سودجویان و افرادی که سیلندر‌های گاز مایع را به چندین برابر قیمت مصوب به فروش می‌رسانند، از بازار کوتاه خواهد شد.

وی بیان کرد: برای پیشگیری از هرگونه گران فروشی گاز مایع در بازار، عرضه گاز به مصرف‌کنندگان عمده و صنعتی نیازمند ارائه مدارک رسمی از دستگاه اجرایی و یا اتاق اصناف است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان و خرمشهر اظهار داشت: در چند روز گذشته تعدادی از رانندگان توزیع کننده گاز مایع در این ۲ شهرستان که اقدام به گرانفروشی کرده بودند به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و جریمه شدند.

بداغی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و نظارت بر توزیع و جلوگیری از عرضه سیلندر گاز مایع از سوی شرکت‌ها، صف‌های طولانی تهیه گاز مایع در سطح شهر‌های آبادان و خرمشهر شکست و مردم بدون دغدغه گازمایع مورد نیاز خود را تهیه می‌کنند

برچسب ها: گاز مایع ، توزیع گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.