برگزاری نهمین سالگرد مرحوم استاد پرورش در اصفهان

۶ دی سالروز درگذشت مرحوم استاد سید علی اکبر پرورش از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت است که به همین مناسبت مراسم یادبودی فردا در حسینیه بنی فاطمه اصفهان برگزار می‌شود.

مرحوم استاد سید علی اکبر پرورش از پیشگامان نهضت انقلاب اسلامی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب «یاور صدیق انقلاب» نامیده شد.

نقش اصلی و محوری استاد پرورش در عرصه تعلیم و تربیت بود که موفق شد نسلی از جوانان متخلق و مهذب و انقلابی را تحویل نظام اسلامی دهد به طوری که بسیاری از آنان به درجه رفیع شهادت رسیدند و برخی هم که مانده‌اند با همان شاکله‌ای که در پرتو تعلیمات استاد پرورش پیدا کرده‌اند، از خادمان مخلص انقلاب و از خدمتگزاران صالح و مؤثر در بخش‏های گوناگون هستند.

استادعلی اکبر پرورش متولد سال۱۳۲۱ بود که در دوران مبارزات قبل از انقلاب همراه با شهید بهشتی و آیت الله خادمی نقش مهمی در آگاه سازی جامعه داشت و تشکیل حلقه مبارزاتی دبیران اصفهان و سخنرانی در محافل گوناگون منجر شد بار‌ها زندانی شود.

استاد پرورش از چهره ‏‌های برجسته‌‏ای بود که به لحاظ شخصیتی و اخلاقی، یاد و نامش باید زنده نگه داشته شود تا شیوه رفتار و سلوک وی در تعلیم و تربیت و خدمت به نظام اسلامی الگویی برای جوانان و یاران مخلص و پاکباخته انقلاب اسلامی باشد.

یاور صدیق انقلاب پس از ۲ سال تحمل بیماری، ۶ دی ۱۳۹۲ در بیمارستان شهید صدوقی اصفهان دیده از جهان فروبست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.