برگزاری برنامه‌های نوروز ۱۴۰۲در یزد با محوریت صنایع دستی

معاون خدمات شهری شهرداری یزد گفت: برنامه‌های شهرداری یزد برای نوروز ۱۴۰۲ با محوریت صنایع دستی برگزار می‌شود.

حمیدرضا رحیمدل معاون خدمات شهری شهرداری یزد اظهار داشت: شهرداری در ماه‌های آبان و آذرماه در حال بررسی تعرفه‌های پیشنهادی حوزه خدمات شهری برای سال ۱۴۰۲ و تهیه و تدوین بودجه پیشنهادی سال آینده بوده است.

او افزود: برگزاری برنامه‌های نوروز ۱۴۰۲ با محوریت صنایع دستی در ستاد تسهیلات نوروزی مطرح شده تا در دستور کار قرار بگیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان فرهنگی و هنری شهر یزد در حوزه‌های مختلف مرتبط با سیما و منظر شهر (المان‌ها و گلکاری) و حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی یکی از موضوع‌های بسیار مهم و مورد تاکید است و در تلاش هستیم از این ظرفیت برای پیاده‌سازی قالب صنایع‌دستی در سطح شهر استفاده کنیم.

او با اشاره به ظرفیت‌های گسترده شهر یزد در حوزه صنایع‌دستی گفت: استفاده از قالب صنایع‌دستی برای برنامه‌های سال آینده شهرداری به ویژه در ایام نوروز، اقدام بسیار مهمی برای معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های این شهر میراث جهانی خواهد بود.

رحیمدل اظهار داشت: این فراخوان از سوی سازمان میراث فرهنگی برای بررسی طرح‌ها در حال پیگیری است و پس از دریافت طرح‌های هنرمندان و فعالان فرهنگی و اجتماعی، برترین آثار وارد مرحله اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.