قطعی بزرگ توئیتر برای هزاران نفر

قطعی بزرگ توئیتر روز چهارشنبه باعث شد که دسترسی هزاران کاربر به این پلتفرم مسدود شود.

توئیتر روز چهارشنبه با قطعی بزرگی روبرو شد که باعث جلوگیری از دسترسی ده‌ هزار کاربر در سراسر جهان به این پلتفرم  رسانه‌ اجتماعی شد.

Down Detector که قطعی اینترنت را از طریق طیف وسیعی از منابع از جمله گزارش‌های کاربران ردیابی می‌کند، گزارش داد که بیش از ۱۰۰۰۰ کاربر از ایالات متحده، حدود ۲۵۰۰ نفر از ژاپن و نزدیک به ۲۵۰۰ نفر از بریتانیا تحت تاثیر قطعی در اوج خود قرار گرفتند.

این وب‌سایت اعلام کرد که گزارش‌های مربوط به قطعی شبکه توئیتر تا عصر چهارشنبه به شدت کاهش یافته است.

توئیتر بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد؛ و صفحه وضعیت شبکه اجتماعی نشان می‌دهد که همه سیستم‌ها در حال کار هستند.

در طول این قطعی، برخی از کاربران قادر به ورود به حساب‌های توئیتر خود از طریق رایانه‌های رومیزی یا لپ تاپ نبودند.  این مشکل همچنین بر اپلیکیشن موبایل توئیتر و ویژگی‌هایی از جمله نوتیفیکیشن‌ها تأثیر گذاشت.

برخی از تلاش‌ها برای ورود به توئیتر پیام خطایی با این مضمون را نشان می‌دهد: مشکلی پیش آمد، اما نگران نباشید - تقصیر شما نیست. بیایید دوباره تلاش کنیم.

با این حال، ایلان ماسک، مدیرعامل توئیتر در توئیتی اعلام کرد که همچنان می‌تواند از این سرویس استفاده کند.

ماسک در پاسخ به کاربری که پرسید آیا توئیتر از کار افتاده است، نوشت: برای من کار می‌کند.

این قطعی دو ماه پس از آن رخ می‌دهد که ماسک توئیتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد، معامله‌ای که با هرج و مرج و جنجال همراه بود.

بر اساس برخی برآوردها، از جمله مهندسانی که مسئول رفع اشکالات و جلوگیری از خاموشی‌ها هستند، صد‌ها کارمند توییتر در ماه نوامبر استعفا دادند.

سایر شرکت‌های بزرگ فناوری نیز در سال جاری دچار قطعی برق شده‌اند.  در ماه جولای، یک قطعی تقریباً ۱۹ ساعته در Rogers Telecomunications، بزرگترین شرکت مخابراتی کانادا، بانک‌ها و حمل و نقل را تعطیل کرد.

برچسب ها: توئیتر ، توئیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار