هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال؛

استقلال- مس رفسنجان؛ شاگردان ساپینتو به دنبال صدرنشینی/ فولاد- هوادار؛ جدال استقلالی های سابق در اهواز

مسابقات لیگ برتر فوتبال امروز (روز جمعه) با انجام ۴ دیدار وارد هفته چهاردهم می‌شود.

مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار امروز (روز جمعه)  شروع می‌شود و مابقی بازی‌ها  هم در روز شنبه برگزار خواهد شد. در حساس‌ترین بازی ها، تیم استقلال پذیرای  مس رفسنجان است و پرسپولیس هم در سیرجان به مصاف تیم گل گهر می‌رود.

استقلال- مس رفسنجان/ روز جمعه ساعت ۱۵

تیم فوتبال استقلال هفته گذشته با برتری برابر تیم صنعت نفت آبادان با ۲۶ امتیاز و به خاطر تفاضل گل با پرسپولیس رقیب دیرینه اش  در رتبه دوم قرار گرفت.

آبی پوشان پایتخت می‌خواهند با برد خانگی برابر تیم مس رفسنجان صدرنشین لیگ برتر فوتبال شوند و جای پرسپولیس  را در صدر جدول بگیرند.  

استقلالی‌ها در این بازی ۳ بازیکن اصلی خود به نام‌های صالح حردانی، سعید مهری و محمد محبی را به علت محرومیت در اختیار ندارند. همچنین وضعیت آرش رضاوند، عارف غلامی و ابوالفضل جلالی هم در این بازی مبهم است. مهدی قایدی هم به علت مصدومیت در دقایق پایانی بازی با تیم صنعت نفت آبادان شاید نتواند برابر مس رفسنجان بازی کند.  

استقلال- مس رفسنجان؛ شاگردان ساپینتو به دنبال صدرنشینی/

در آن طرف، تیم مس رفسنجان هفته گذشته برابر تیم ملوان به تساوی بدون گل دست یافت و با ۱۸ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفت.

تیم مس رفسنجان از زمان حضورش در لیگ برتر فوتبال تاکنون موفق به شکست استقلال نشده است و این تیم قصد دارد این طلسم را بشکند، اما کار سختی در ورزشگاه آزادی پیش رو دارد.

این تیم کرمانی ۴ هفته شکست نخورده و با ۴ گل خورده بهترین خط دفاع لیگ برتر فوتبال را دارد. البته شاگردان ربیعی در گلزنی مشکل دارند و تاکنون فقط ۷ گل زده اند و  همین موضوع می‌تواند در ادامه لیگ برایشان دردسر ساز شود.

به هر حال استقلالی‌ها برای گلزنی به بهترین خط دفاع لیگ برتر فوتبال کار سختی پیش رو دارند و باید دید ساپینتو برای به گل رسیدن تیمش در این بازی چه راهکاری در نظر می‌گیرد.  

استقلال- مس رفسنجان؛ شاگردان ساپینتو به دنبال صدرنشینی/

ذوب آهن- صنعت نفت آبادان/ روز جمعه ساعت ۱۴ 

تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته در خارج از خانه یک امتیاز برابر تیم فولاد کسب کرد و با ۱۷ امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.  

شاگردان تارتار ۳ هفته است که شکست نخوردند و آن‌ها می‌خواهند این روند را ادامه بدهند و با برد برابر تیم صنعت نفت آبادان وضعیت خود را در جدو ل رده بندی بهبود ببخشند.  

در آن طرف، تیم صنعت نفت آبادان هفته گذشته در دقایق پایانی بازی برابر تیم استقلال در ضربه پنالتی شکست خورد و با ۹ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.  

برزیل ایران به ۳ امتیاز بازی برابر تیم ذوب آهن نیاز مبرم دارد تا از منطقه سقوط به لیگ دسته یک فرار کرده  و ۲ پله‌ای  در جدول رده بندی صعود کند.  

استقلال- مس رفسنجان؛ شاگردان ساپینتو به دنبال صدرنشینی/

نفت مسجد سلیمان- آلومینیوم اراک/ روز جمعه ساعت۱۵

تیم قعر جدولی نفت مسجد سلیمان در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و هفته گذشته هم با حضور اشکش  سرمربی جدید خود ۴ گل برابر تیم سپاهان خورد و  تاکنون ۳۳ گل  دریافت کرده است.  

تیم نفت مسجد سلیمان برای بقا در لیگ برتر فوتبال می‌جنگدو به دنبال ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم آلومینیوم اراک است تا طلسم شکست‌های سنگین را بشکند، اما کار سختی برابر شاگردان رحمتی پیش رو دارد.  

در آن طرف، تیم فوتبال آلومینیوم اراک هفته گذشته به علت بارش برف نتوانست برابر تیم گل گهر بازی کند و با ۱۶ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار دارد.  

شاگردان رحمتی همانند پرسپولیس با ۵ گل خورده  دومین خط دفاع مستحکم لیگ برتر فوتبال را در اختیار دارن،  اما آن‌ها نیز در گلزنی با مشکلاتی مواجه هستند  و با ۷ گل زده ضعیف‌ترین خط حمله محسوب می‌شوند.  

تیم آلومینیوم قصد دارد با امتیاز گرفتن برابر تیم قعر جدولی نفت مسجد سلیمان  دست پر به اراک برگردد و رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهد و به نظر نمی‌رسد که کار سختی داشته باشد.  

استقلال- مس رفسنجان؛ شاگردان ساپینتو به دنبال صدرنشینی/

فولاد- هوادار/ روز جمعه ساعت ۱۷ 

تیم فوتبال  فولاد هفته گذشته در بازی خانگی  برابر تیم ذوب آهن متوقف شد و با ۱۶ امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی قرار گرفت.  

فولادی‌ها در فصل جاری نتایج خوبی نگرفتند و نکونام معتقد است که مصدومیت‌های زیاد باعث ناکامی تیمش در لیگ برتر فوتبال شده است.  

شاگردان نکونام می‌خواهند با برد خانگی برابر تیم هوادار وضعیت خود را در جدول رده بندی سروسامان بدهند، اما کار سختی برابر تیم هوادار دارند.  

در آن طرف، تیم هوادار هفته گذشته برابر تیم نساجی مازندران به مساوی دست یافت و با ۱۳ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.  

شاگردان الهامی می‌خواهند با امتیاز گرفتن برابر تیم فولاد دست پر به تهران برگردند، اما با حریف قدرتمندی مواجه هستند.  

جدال استقلالی‌های سابق در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

برنامه مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال

شنبه ۱۰ دی
مس کرمان – ملوان بندر انزلی- ساعت ۱۴- ورزشگاه شهید باهنر کرمان
پیکان تهران  -  فولاد مبارکه سپاهان اصفهان- ساعت ۱۴- ورزشگاه متعاقباً  اعلام می گردد.
نساجی  مازندران - تراکتور تبریز- ساعت ۱۵- ورزشگاه متعاقباً  اعلام می شود.
گل گهر سیرجان  - پرسپولیس - ساعت ۱۶- ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۸ دی ۱۴۰۱
امروز هنوز پنج شنبه هست داداش
آخرین اخبار