وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان؛

توسعه کشاورزی و امنیت غذایی دو هدف مهم جهاد کشاورزی است

وزیرجهادکشاورزی گفت: توسعه کشاورزی و امنیت غذایی دو هدف مهم جهاد کشاورزی است.

سیدجواد ساداتی نژاد امروز جمعه ۹ دی دردیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته در دولت سیزدهم نقشه راه توسعه با طراحی و اجرای الگوی کشت محصولات کشاورزی با دو هدف توسعه گرایی و ایجاد امنیت غذایی در دست اقدام و پیگیری است.

ساداتی نژاد گفت: خودکفایی محصولات کشاورزی از محوری‌ترین برنامه دولت سیزدهم است، همچنین کشاورزی قراردادی در راستای اقتصادی شدن کشاورزی را در اولویت وزارت قرار داده ایم.

وزیر جهادکشاورزی افزود: دولت سیزدهم با رویکردی عدالت محورانه و توسعه همه جانبه تلاش دارد که در حوزه کشاورزی به طور کامل رفع موانع تولید صورت بگیرد و کشاورزی دانش بنیان را گسترش دهیم.

امام جمعه گرگان هم در این دیدار گفت: جهادکشاورزی در راستای توسعه و ایجاد امنیت غذایی پایدار در بین دستگاه‌های کشور از همه مهمتر است چراکه دستگاهی است که استقلال و امنیت کشور را تامین می‌کند.

سیدجواد ساداتی نژاد امروز در بدو ورود به استان گلستان در گلزار شهدای گرگان، با عطر افشانی مزار شهدای گمنام، به مقام شامخ آن‌ها ادای احترام کرد.

دیدار و نشست با مجمع نمایندگان استان و استاندار گلستان، بازدید از برخی طرح‌های در دست احداث و جلسه با نمایندگان تشکل‌های بخش کشاورزی از مهمترین برنامه‌های وزیر کشاورزی به استان گلستان است.

حضور در یادواره شهدای روستای رحمت آباد شهرستان علی آبادکتول پایان بخش سفر یک  روزه وزیر جهاد کشاورزی به گلستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.