اعلام فراخوان مسابقه سراسری ساخت کلیپ و نماهنگ از مراسم ۹ دی

معاونت فرهنگی و فضای مجازی سپاه بقیةالله (عج) شیراز از اعلام فراخوان مسابقه ساخت کلیپ و نماهنگ از مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی تمامی شهر‌های کشور ویژه تلفن همراه خبر داد.

حمید مرزبان ضمن گرامیداشت روز بصیرت گفت: به مناسبت سالروز یوم‌الله ۹ دی روز بصیرت، مسابقه ساخت کلیپ و نماهنگ از حضور مردم در مراسم ۹ دی در تمامی شهر‌ها برگزار می‌شود.

او گفت: هنرمندان و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه، می‌توانند کلیپ‌های ساخته شده به دست خودشان را به همراه مشخصات کامل در فضای مجازی به شماره ۰۹۹۳۳۲۶۶۰۳۹ ارسال کنند.

مرزبان به هدایای این مسابقه اشاره کرد و گفت: هدایای این مسابقه شامل کمک هزینه مشهد مقدس، ۹ کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی و ۹ کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی به برگزیدگان به قید قرعه به همراه لوح تقدیر اعطا خواهد شد.

معاون فرهنگی و فضای مجازی سپاه بقیةالله (عج) شیراز با بیان اینکه همه مردم عزیز کشور می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، گفت: هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر دو کلیپ برای شرکت در مسابقه ارسال کند و کلیپ‌ها باید نهایتا ۵ دقیقه‌ای و با حجم کمتر از ۱۵مگابایت با فرمت ۳ GP و یا mp ۴ویژه تلفن همراه، به صورت عمودی و مربوط به مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی سال ۱۴۰۱ باشد.

او گفت: تنها کلیپ و نماهنگ‌هایی داوری خواهد شد که فاقد لگو، نوشته و تاریخ باشد و آثار ارسال شده توسط شرکت‌کنندگان به منزله اعلام مالکیت معنوی آثار است و در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله‌ای، عواقب حقوقی آن بر عهدۀ شرکت‌کننده است.

بنابه گفته این مقام مسئول، مهلت ارسال آثار ۱۲ دی‎ماه ۱۴۰۱ است که پس از بررسی و قرعه‌کشی، نتایج در سایت تنویر به نشانی http://tanvir.ir/fa/baghiat در تاریخ ۲۳ دی ماه همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) درج خواهد شد.

یادآور می‌شود، مراسم تجمع بزرگداشت روز بصیرت در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) جمعه، نهم دی‌ماه ۱۴۰۱ در بست شهید دستغیب (ره) خیابان ۹ دی ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.