امام جمعه شاهرود:

حماسه ۹ دی جهاد تبیین بازگویی عبرت‌ها برای همیشه است

حجت الاسلام عباس امینی با بیان اینکه زنده نگهداشتن سالروز حماسه ۹ دی به هر روشی بر همگان لازم است، گفت: این حماسه جهاد تبیین و بازگو نمودن درس و عبرت‌ها برای همیشه است.

امام جمعه شاهرود در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه حضور به موقع مردم در صحنه می‌تواند یک جریان انحرافی را باطل کند و مخاطرات را از بین ببرد، افزود: عبرت‌ فتنه‌ها، بی مهری‌ها و لطمه‌های فراوان که به میهن وارد شد برای تبیین نسل جوان بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه فتنه امسال و ۸۸ با یک دروغ شروع شد، ابراز داشت: سال‌ها دشمنان و استکبار جهانی با استفاده از ابزار دروغ و فریب در زمینه ایجاد آشوب در کشورهای دیگر فعالیت می‌کنند.

حجت الاسلام امینی اظهار داشت: دروغ بزرگ تقلب در فتنه ۸۸ و ایجاد شبهه در صیانت آرای مردم و همچنین امسال نیز مرگ یک بانوی ایرانی که هیچ فرد آزاده‌ای را خوشحال نمی‌کرد، ابزاری برای شروع فتنه بود.

وی با اشاره به اینکه بی بصیرت‌ها و برخی افراد از این دست با ورود خود سرباز بی‌جیره و مواجب و گاهی هم مزدور دشمنان می‌شوند، تصریح کرد: این افراد که دروغ را بازنشر می‌دهند باید پاسخگوی تاثیر عمل خود و خون‌های به ناحق ریخته شده باشند.

خطیب جمعه شاهرود با اشاره به اینکه تا زمانی در جبهه حق پایداری کنیم فتنه‌ها یکی پس از دیگری خواهند آمد، تاکید کرد: باید در برابر فتنه‌ها بصیرت لازم را داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.