کاپیتان آرسنال: اهمیتی به تیم‌های دیگر نمی‌دهیم

مارتین اودگارد ابراز امیدواری کرد که بتواند در بازی‌های بعدی نیز برای تیمش گلزنی کرده و پاس گل بدهد.

آرسنال امشب موفق شد با نتیجه چهار بر دو برایتون را شکست داده و با افزایش فاصله امتیازی خود با سیتی به عدد ۷، مقتدرانه به صدر تکیه بزند. کاپیتان توپچی‌ها بعد از این برد تاکید کرد که آن‌ها فقط روی تیم خود متمرکز هستند و کاری با بقیه تیم‌ها ندارند.

مارتین اودگارد در پاسخ به این سوال که آیا توقف سیتی مقابل اورتون، تاثیری روی انگیزه آن‌ها داشت گفت: راستش را بخواهید ما روی تیم خودمان تمرکز کرده ایم و به تیم‌های دیگر اهمیت نمی‌دهیم. امروز به سه امتیاز نیاز داشتیم که به دستش آوردیم.

او در ادامه با اشاره به برخی اشتباهات در بازی امشب افزود: شاید لازم باشد که کمی بهتری بازی را کنترل کنیم. چند بار در طول بازی به آن‌ها اجازه دادیم که وارد محوطه جریمه شوند. البته آن‌ها هم تیم خوبی بودند و بازی خوبی انجام دادند.

هافبک آرسنال در مورد گل زیبایی که به ثمر رساند گفت: فکر می‌کنم گل فوق‌العاد‌ه‌ای بود! خوشحالم که با گل‌ها و پاس‌گل‌های خودم به تیم کمک می‌کنم. امیدوارم و بسیار خوشحال خواهم شد که بتوانم این کار را دوباره در بازی‌های بعدی تکرار کنم.

اودگارد که علاوه بر زدن گل دوم آرسنال، با یک پاس دیدنی از زمین خودی، گل چهارم تیمش را ساخت. او در مورد این پاس گل چند ده متری تاکید کرد: من دیدم که آن جلو فضای خالی زیادی وجود دارد و وینگر‌های سریعی هم داریم. به همین دلیل پاس دادم و به نظرم متوقف کردن گابریل مارتینلی در آن موقعیت آسان نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار