بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا؛

جدال حساس شهرداری گرگان با نفت الوسط عراق در آزادی

برنامه هفته سوم، بیست و یکمین دوره لیگ بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا و منطقه خلیج فارس (واسل لیگ) ۲۰۲۲ اعلام شد.

در این مسابقات ۸ تیم از منطقه غرب آسیا حضور دارند که از هر گروه تیم برتر به صورت مستقیم به نیمه نهایی صعود خواهد کرد و تیم‌های دوم و سوم راهی مرحله پلی‌آف می‌شوند.

همچنین ۳ تیم برتر منطقه غرب و ۳ تیم برتر منطقه خلیج فارس به فینال واسل لیگ صعود می‌کنند و تیم‌های آستانه قزاقستان و نماینده هند نیز به صورت مستقیم به مرحله نهایی (فاینال ایت) راه خواهند یافت.

برنامه هفته سوم به این شرح است:

گروه یک/ چهارشنبه ۲۱ دی:

الاتحاد الاهلی سوریه – بیروت کلوب لبنان (به میزبانی شهر حلب)

پنجشنبه ۲۲ دی:

ذوب‌آهن اصفهان ایران – ارتودوکس اردن (ساعت ۱۶:۳۰ – سالن بسکتبال آزادی تهران)

تیم ذوب آهن اصفهان پیش از این ۵۶ بر ۷۳ از بیروت کلوب لبنان شکست خورده و ۷۵ بر ۵۴ تیم الاتحاد الاهلی سوریه را مغلوب کرده است.در حال حاضر بیروت کلوب لبنان با ۴ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های‌های ذوب‌آهن اصفهان و ارتودوکس اردن با ۳ امتیاز دوم و سوم هستند و تیم الاتحاد الاهلی سوریه نیز با ۲ امتیاز در رده چهارم جای دارد.

گروه دوم / چهارشنبه ۱۴ دی:

شهرداری گرگان ایران – نفت الوسط عراق (ساعت ۱۶:۳۰ – سالن بسکتبال آزادی تهران)

تیم شهرداری گرگان پیش از این ۷۴ بر ۷۱ از تیم الریاضی بیروت لبنان شکست خورده و ۸۳ بر ۷۸ الکرامه سوریه را در دیداری خانگی مغلوب کرده است.

پنجشنبه ۱۵ دی:

الکرامه سوریه – الریاضی بیروت لبنان (دمشق)

در این گروه نیز تیم‌های نفت الوسط عراق با ۴ و تیم‌های الریاضی بیروت لبنان و شهرداری گرگان ایران با ۳ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار دارند و تیم الکرامه سوریه با ۲ امتیاز چهارم است.

در دوره قبل در سال ۲۰۱۹، تیم‌های شیمیدُر تهران (ایران)، پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) ایران و نفت بغداد عراق اول تا سوم شدند.

در بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا (وابا) تیم الریاضی لبنان با ۴ قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی رکورددار است. مهرام ایران با ۴ قهرمانی و یک سومی در رده دوم جای دارد و تیم ساجس لبنان با ۳ قهرمانی و یک نایب قهرمانی سوم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار