خبرنگار الکاس:

از مذاکره قطر با کی‌روش شگفت زده شدیم/ مربی دفاعی نمی‌خواهیم!

خبرنگار شبکه الکاس قطر از اقدام فدراسیون فوتبال این کشور در مذاکره با کارلوس کی‌روش اظهار تعجب کرد و گفت: مربی‌ای می‌خواهیم که تیمش زیبا بازی کند.

فدراسیون فوتبال قطر بعد از نتایج ضعیف این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ و حذف در همان مرحله گروهی اقدام به تغییر کادر فنی خود گرفت. «فلیکس سانچس» سرمربی اسپانیایی بعد از حدود ۵ سال کار در قطر و کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا از این تیم کنار رفت. روز جمعه بود که شبکه الکاس قطر مدعی شد فدراسیون قطر سراغ کارلوس کی روش سرمربی ایران رفته است و قصد دارد با این مربی قرارداد امضا کند.

طبق اعلام این شبکه، کی روش حتی با قطر به توافقات ابتدایی هم دست یافته و احتمالاً پس از جام خلیج فارس هدایت «عنابی» را بر عهده می‌گیرد. این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده است و فقط مهدی تاج طی هفته‌های گذشته نام کی روش را در کنار چند مربی دیگر به عنوان گزینه هدایت تیم ملی مطرح کرده بود.

انتخاب کی روش و مذاکره فدراسیون قطر با او با توجه به سبک بازی این مربی پرتغالی در تیم‌های مختلف که بیشتر دفاعی است، نه تنها باعث تعجب بعضی از رسانه‌های ایران شده بلکه حتی خبرنگاران قطری هم از این موضوع متعجب هستند.

«عبدالعزیز البریده» خبرنگار و تهیه کننده شاغل در شبکه الکاس قطر از جمله نفراتی است که می‌گوید سبک دفاعی کی روش ادامه دهنده سبک سانچس است در حالی که قطری‌ها به دنبال یک مربی با ایده‌ها و سبک جدید هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۲ دی ۱۴۰۱
وای تورا به خدا از این حرفها نزنید جناب تاج و دلال‌ها و بازیکنان مزدور کی‌روش ناراحت میشن. البته جای نگرانی نیست چون این مربی درپیت. تا آخر عمر وبال گردن ما خواهد بود!!!!!
آخرین اخبار