راه یابی سه اثر حوزه هنری قزوین به جشنواره عمار

سه اثر هنری تولید شده در حوزه هنری استان به سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار راه یافت.

 مرتضی سازنده مسئول مرکز رشد حوزه هنری استان قزوین گفت: در سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش تلویزیون اینترنتی در مجموع ۸ اثر پذیرفته شد که از این تعداد، سه اثر تولید شده در حوزه هنری قزوین است.

سازنده گفت: از سه اثر راه یافته به بخش تلویزیون اینترنتی جشنواره عمار، تعداد ۲ اثر مربوط به بخش خواهران و یک اثر مربوط به بخش برادران مرکز رشد حوزه هنری قزوین است.

مسئول مرکز رشد حوزه هنری استان قزوین تصریح کرد: آثار پذیرفته شده در قالب مستند کوتاه مردمی است و از سه اثر راه یافته اثر «ایران کو» توسط امیر محمد باقریانی تهیه شده که ۲ ماه قبل با توجه حوادث اخیر در کشور تولید و منتشر شده است.

سازنده یادآورشد: همچنین «درآمد دلاری با صابون» تهیه شده توسط فاطمه عابدزاده با اقتباس از کتاب حوض خون از دیگر آثار راه یافته به این جشنواره است که حدود ۷ ماه پیش تولید و منتشر شد.  

وی بیان کرد: کتاب حوض خون درباره زنانی است که پشت جبهه نسبت به شست‌شوی لباس‌های خونین شهدا در جهت استفاده مجدد برای اعزام رزمندگان اقدام می‌کردند.

این مسئول تصریح کرد: اثر دیگر تولید مستند «کونیکو» توسط عاطفه دانیالی است که در این مستند به معرفی مادر شهید محمد بابایی که ژاپنی بودند، پرداخته شده است.

سازنده اظهارداشت: اختتامیه جشنواره مردمی عمار در تاریخ ۱۴ دی ماه امسال در حرم مطهر شاهچراغ شیراز برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار