خاطره همرزم اراکی سردار سلیمانی از شهرداری که در سوریه راننده بولدوزر شد + فیلم

همرزم اراکی سردار سلیمانی از شهردار ایرانی که در سوریه خود را راننده بولدوزر معرفی کرد می گوید.

همرزم اراکی سردار سلیمانی در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در اراک خاطره از شهرداری گفت: که خود را راننده بولدوزر معرفی کرد.

او گفت در سوریه مسئول گردان مهندسی بوده که دو نفر که از شهر ارومیه ایران به سوریه اعزام شده بودند نزد او می‌آیند و درخواست فعالیت می‌کنند.

این مسئول از آن‌ها می‌پرسد شما چه کاری را می‌توانید انجام دهید، یکی از آن‌ها می‌گوید در کار انفجارات و تخریب نظامی مهارت دارد که در این کار بکارگیری می‌شود.

یکی دیگر از اعزام شده‌ها که پیرمرد بوده می‌گوید راننده بولدوزور است و با وجود سن بالا او در رانندگی بولدوزرو بکارگیری می‌شود.

زمانی که سردار سلیمانی برای بازدید به آن منطقه می‌رود با این پیرمرد دیده بوسی گرمی می‌کند و به مسئول گردان مهندسی می‌گوید او را در کجا بکارگیری کردید و آن مسئول پاسخ می‌دهد او گفته راننده بولدوزور است و در همان کار مشغول است.

حاج قاسم می‌گوید او شهردار ارومیه است و تواضع کرده گفته راننده بولدوزور است و از این به بعد مسئول بازسازی در سوریه می‌شود.

این شهردار در این کار خیلی موفق عمل کرده و هر منطقه‌ای آزاد می‌شده ظرف مدت کمتر از ۲۴ ساعت مدرسه و مسجد آن منطقه را راه اندازی شمی کرده و مردم از این خدمات بهره مند می‌شده اند.

امام خامنه‌ای در دیدار با خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی گفت نباید تصور بشود که جایگاه شهید سلیمانی دست نیافتنی است و این شهردار هم از این دست افراد مخلص هست که در جامعه گمنامند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.