فرماندار پارس‌آباد:

هیئت اجرایی جانبداری هیچ کاندیدایی را نمی‌کند

فرماندار پارس‌آباد گفت: اعضای هیئت اجرایی در شهرستان پارس‌آباد از هیچ یک از کاندیدایی جانبداری نمی‌کند و در این مورد گزارش و مواردی که خلاف این را ثابت کند وصول نشده است.

به گزارش سرویس استان های باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری پارس‌آباد ولی کریمی در جلسه اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و شوراهای تامین شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار اظهار داشت: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات، ترفند‌های دشمنان نظام را خنثی می‌کند.
رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار افزود: دشمنان می‌خواهند ببینند حضور مردم در انتخابات این دوره چگونه است و تمام تلاش خود را برای کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات به کار بسته‌‌اند.
این مسئول با بیان اینکه شهرستان‌های ولایت‌مدار پارس‌آباد و بیله‌سوار در اکثر قریب به اتفاق انتخاباتی که تا کنون برگزار شده از نظر مشارکت مردمی، مقام اول استان را کسب کرده است.
وی اظهار امیدواری کرد: در انتخابات امسال نیز شاهد حضور حداکثری ملت ایران به ویژه مردم آگاه این دو شهرستان پای صندوق‌های رأی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشیم.
این مسئول تعداد قطعی ثبت‌نام‌کنندگان نمایندگی مجلس در این حوزه انتخابیه را 24 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد، یک نفر تاکنون انصراف داده است.
کریمی با اعلام اینکه اعضای هیئت اجرایی شهرستان پارس‌آباد با هماهنگی، تعامل و هم‌فکری با هیئت نظارت انتخاب شده است، افزود: اعضای هیئت اجرایی از هیچ یک از نامزدها جانبداری نمی‌کنند.
امام جمعه پارس‌آباد نیز اظهار داشت: دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات باید بدون حب و بغض و با رعایت اصل امانتداری، زمینه مشارکت گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنند.
حجت‌الاسلام‌ ولی علوی، با بیان اینکه همه ما در پیشگاه خداوند مسئول و پاسخگوی تمام اعمال و گفتار خود هستیم، افزود: پروردگار متعال در همه حال ناظر اعمال و کردار ماست.
این مسئول انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بسیار با اهمیت و حساس دانست و از مردم خواست این بار نیز با حضور با نشاط و آگاهانه در شعب اخذ رای و انتخاب فرد اصلح و شایسته، دشمنان را مایوس کنند. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.