كشتي گير آزاد كار وزن 120 كيلوگرم تيم ثام الحجج(ع) سبزوار گفت: بعد از مسابقات جهاني استانبول برخي ها با صحبت هايشان آزارم دادند كه با پيروزي در فينال رقابتهاي ليگ ثابت كردم هنوز پير نشده ام و روي تشك كشتي جواب منتقدام را دادم.

فردين معصومي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان ا ين مطلب افزود: هيچ گاه از انتقاد ناراحت نمي شوم اما اين كه برخي غيركارشناس در محافل مختلف صحبت هايي را مطرح مي كردند كه فردين معصومي پير شده و بايد از كشتي خداحافظي كند خيلي ناراحتم مي كرد.

وي ادامه داد: در ورزشي مثل كشتي بيشتر از آن كه حرف بزني بايد عمل كني و خوشبختانه با موفقيت در رقابت هاي ليگ شايستگي هايم را در ميدان مسابقه به اثبات رساندم.

دارنده مدال نقره جهان در مورد خوشحال زيادش بعد از پيروزي مقابل آذرشكيب گفت: من بارها آذرشكيب كشتي گرفته ام و شكستني داده ام اما خوشحالي من بخاطر پيروزي مقابل او نبود بلكه فقط به دليل قهرماني تيمم و شادي دل هوادارانمان بسيار خوشحال شدم.

معصومي در پايان عنوان كرد: موفقيت در مسابقات ليگ باعث شد خاطرات تلخ رقابت هاي جهاني را فراموش كنم و با انرژي و روحيه مضاعفي خود را براي رسيدن دوباره به دو بنده تيم ملي آماده كنم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار