عدم اجرای رتبه بندی دغدغه کارکنان اداری آموزش و پرورش شد

برخی از کارمندان اداری محض در سازمان آموزش و پرورش از عدم اجرای رتبه بندی گلایه کردند.

برخی از کارکنان اداری مانند معلمان مشمول بخشنامه ۲۳۰ هستند و در بخش اداری مشغول فعالیت هستند، اما برخی از کارکنان اداری دیگر سازمان آموزش و پرورش مانند معلمان مشمول این بخشنامه نشدند به همین دلیل تعدادی از کارمندان اداری از مزایای معلمی و آموزشی برخوردار هستند و عده‌ای برخوردار نیستند.
این موضوع موجب شد تا کارمندان اداری بسیاری در سازمان آموزش و پرورش با ارسال پیام گلایه مندی خود را از این ماجرا اعلام کنند و از مسئولان درخواست رسیدگی کنند.

دغدغه روز/
با سلام، ما جمعی از نیرو‌های اداری هستیم که رسته استخدامی ما اداری هست و رتبه بندی شامل حال ما نشد. تفاوت حقوق ما اداری‌های محض با نیروی آموزشی که در یک اتاق کار میکنیم. حداقل ۳و نیم میلیون می‌باشد. بنده با ۱۴ سال سابقه با نیرویی که ۴ سال سابقه دارد ۳ و نیم میلیون اختلاف حقوقی دارم. لطفا رسیدگی کنید.


نیرو‌های اداری محض آموزش و پرورش در کل کشور حدود ۴۳۰۰ نفر هستند، اما هیچ اقدامی برای رتبه بندی آن‌ها نشده است. رتبه بندی برای حدود ۹۰۰ هزار نفر فرهنگی اجرا شد، ولی برای نیرو‌های اداری محض اجرا نشد.


ما کارمندان اداری محض و دیگر کارمندان اداری ۲۳۰در شرایط یکسان با یک تایم یکسان و شرح وظایف یکسان در حال خدمت هستیم. لطفا صدای ما را به گوش مسئولین برسانید.


چرا برای کارکنان اداری آموزش و پرورش رتبه بندی تعلق نگرفته مگر آن‌ها کارکنان آموزش و پرورش نیستند؟ چرا شامل حال کارکنان اداری ۲۳۰ شده آن‌ها هم دقیقا کار اداری انجام می‌دهند اگر شامل حال اداری‌ها نمی‌شود.


متاسفانه ما نیرو‌های اداری که  با آزمون و مصاحبه وارد آموزش و پرورش شدیم، الان نه اداری هستیم  ونه مثل سایر ادارات و نه آموزشی که رتبه بندی بگیریم.


برخی از کارکنان اداری آموزش و پرورش مشمول بخشنامه ۲۳۰ هستند و برخی دیگر کارکنان اداری محض محسوب می‌شوند. کارکنان اداری آموزش و پرورش که مشمول بخشنامه ۲۳۰ هستند از تمام مزایای معلمی و آموزشی برخوردار هستند، اما کارکنان اداری محض از این مزایا بی بهره مانده اند این موضوع موجب گلایه مندی آن‌ها شده است و از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.


با سلام، عدم اجرای رتبه بندی برای کارکنان اداری؛ باعث اختلاف حقوق و تبعیض بین کارکنان اداری و آموزشی (۲۳۰) که با هم در یک اداره و یک‌واحد و یک‌اتاق کار یکسان انجام می‌دهند؛ شده است. خواهشمند است پیگیری فرمایید و صدای ما را به گوش مسئولین برسانید.


با سلام. لطفا از نمایندگان مجلس و وزارت آموزش و پرورش پیگیری کنید. چرا نیروه‌های اداری محض را از معلمان و نیرو‌های ۲۳۰ که در اداره مثل نیرو‌های اداری محض کار می‌کنند جدا کردند؟ چرا رتبه بندی به معلم‌ها و نیرو‌های ۲۳۰ تعلق گرفته، ولی محض اداری رو شامل نشد؟


عرض سلام و احترام. لطفاً به وزیر محترم آموزش و پرورش بفرمائید برای نیرو‌های کارشناس و بالاتر که رسته آن‌ها اداری محض که در ادارات آموزش و پرورش فعال هستند و بیشترین زحمات را متحملند یه کار قابل و عاجل انجام بدهند، چون به این نیرو‌ها نه رتبه بندی تعلق گرفته و نه مدرک دومشون اعمال شده. در حالی که تعداد ما در کل آموزش و پرورش کشور ۴۳۰۰ نفره.


سلام با توجه و عنایت به همکاران اداری که به خاطر بی توجهی مسولین آموزش و پرورش شامل رتبه بندی نشدن و حمایت از این عزیزان در این تورم و. تقاضا داریم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۰:۴۰ ۲۵ دی ۱۴۰۲
بنده دکترا با سی سال سابقه کار و ایثارگر وفردی که فقط استخدام آن آموزشی با مدرک لیسانس وده سال سابقه کار بیش از چهار میلیون از من بیشتر بگیرد آیا این عدالت است
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر
۱۶:۴۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
سلام به مسولین محترم. ما نیروی های اداری محض آموزش وپرورش به استحضارمی رسانیم که همانطوری که اطلاع دارید. رتبه بندی شامل با نشده است الان میانگین حقوق مابه هشت ملیون نمی رسه ماالان نمی دانیم خدماتی هستیم یا اداری خدماتی ازما بیشترحقوق میگیرندازشما تقاضامندیم ازماحمایت کنید.
Belgium
علی اصغر
۱۵:۵۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
ما نیروی های اداری محض آموزش وپرورش به استحضارمی رسانیم که همانطوری که اطلاع دارید. رتبه بندی شامل با نشده است الان میانگین حقوق مابه هشت ملیون نمی رسه ماالان نمی دانیم خدماتی هستیم یا اداری خدماتی ازما بیشترحقوق میگیرندازشما تقاضامندیم ازماحمایت کنید.
United States of America
علی اصغر
۱۷:۱۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
با عرص سلام به مسولین محترم می‌رساندکه انصافا با هفت ملیون حقوقی که میگیریم خرج منه یه نفررامیده. تا خرج یه خانواده رابچرخونه من بیست سال سابقه دارم با ما نه راه پس داریم نه راه پیش چونکه آخرها خدمت ما هست. الان هم دیرنشده ما ازمسولین درخواست میکنیم که یه همتی کنند. نمیخواهیم به کسی مننتی بکنم . ما شمارا دوست داریم
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۱۸:۵۲ ۰۲ تير ۱۴۰۲
آموزش و پرورش شامل رتبه بندی نشدن و حمایت از این عزیزان در این تورم و. تقاضا داریم ازوزیر محترم این بی عدالتی رابردارد

ب
Germany
عباس علی عسگری
۱۴:۱۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
عرض سلام و ادب احتراما به عرض می‌رساند ما نیروهای خدماتی اصلاً هیچ حقی به ما اضافه نشده و نمی‌شود.....
-
فرزانه
۱۳:۰۵ ۲۶ دی ۱۴۰۱
لطفا درد ما و این بی عدالتی محض را به گوش مسئولین برسونید
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۹:۲۰ ۱۶ دی ۱۴۰۱
سلام لطفا صدای ما نیرو های اداری محض آموزش و پرورش را بگوشه مسئولین برسانید
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۱۲:۲۴ ۱۶ دی ۱۴۰۱
سلام ما بازنشستگان سال ۱۴۰۲_۱۴۰۱ نیز از اجرای رتبه بندی گله مندیم چرا که بعد از ۳۰ سال خدمت صادقانه و گذشت اجرای بخشنامه ی رتبه بندی که از ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ باید هم اعمال و هم اجرا شود بعد ازصدور حکم بازنشستگی رتبه بندی امان کاملا حذف و از حکممان کم شده و بهانه گذاشته اند که باید تا پایان سال جاری می ماندید و به خدمت خود ادامه می دادید !! آیا ما بیش از ۸ سال اول تعهدی در این زمینه داشتیم ؟ آیا قانون کار سی سال تمام نیست ؟ آیا این کار وزارت آموزش و پرورش خلاف قانون کار نیست ؟ آیا صندوق بازنشستگی که ۳۰ سال حق بازنشستگی از ما کم کرده الان نباید پاسخگو باشد و همانند سازی ۹۰ درصدی
حقوق بازنشستگان با شاغلین راطبق بخشنامه ی آموزش و پرورش بپذیرد و انجام دهد؟ لطفا از وزیر محترم آموزش و پرورش سوال بفرمایید که آیا این انصاف است و آیا روزی خودشان بازنشسته نخواهند شد و آیا ما آدم نبودیم و برای آموزش و پرورش ۳۰ سال خدمت صادقانه انجام ندادیم ؟ آیا وقت آن نرسیده که فکری هم به حال ما بازنشستگان شود ؟ آیا تا زمانیکه شاغل بوده ایم کارآیی داشته ایم و حالا باید کنار گذاشته شویم ؟؟ متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۵ دی ۱۴۰۱
سلام در پرداخت ها ی حقوق برابر عدالت اجتماعی مد نظر قرار گیرد .
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۸:۱۳ ۱۵ دی ۱۴۰۱
سلام . خدا خیرتون بده .
خدا شاهده این ظلمه آشکار هست که دو نفر تو یه ارگان دولتی که اداری هستن و در مدرسه نیستن یه دفعه بهشون یگن این فرهنگیه و تو معلوم نیست چی هستی . اگه ما اداری هستیم مثل ارگانهای دولتی دیگه به ما حقوق بدن و اگه ما فرهنگی هستیم چرا تبعیض به ابن بزرگی ،؛ اون هم تو دولتی که مدعی هست که بعیض رو ریشه کن میخواد کنه .
خداوکیلی کمک کنید تا ما هم انگیزه قبلی خود را بدای خدمت به نردم به دست بیاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۵ دی ۱۴۰۱
رییس جمهور محترم ، وزیر آموزش و پرورش ، نمایندگان محترم مجلس و جناب آقای دکتر قالیباف ، جناب آقای منادی و جناب آقای حاج بابایی که همیشه مدافع فرهنگیان بودند
حقوق اداری های اموزش و پرورش که ۳۴۰۰ نفر بیشتر نیستند با همکار بخشنامه ۲۳۰ آموزشی که در اداره ها کار میکنند؛
چرا باید حداقل ۳تومان اختلاف حقوق داشته باشند.
تقاضا داریم عدالت و برابری توسط نمایندگان محترم مجلس در اینخصوص اجرا گردد و کارکنان اداری که در پستهای کارشناسي و بالاتر کار میکنند نیز از مزایای رتبه بندی برخوردار شوند. همه ی ما فرهنگی هستیم از دستگاه دیگری به آموزش و پرورش تحمیل نشدیم. ۹۰۰ هزار فرهنگی رتبه بندی دریافت کنند و این ۴۳۰۰ نفر که در پستهای کارشناسی و بالاتر زحمت میکشند هم با اصلاح قانون با الحاق یک تبصره به ماده ۴ قانون رتبه بندی از آن برخوردار شوند.
Iran (Islamic Republic of)
گروهی از کارکنان اداری محض
۱۸:۰۱ ۱۵ دی ۱۴۰۱
طبق قانون ؟؟؟؟!!!
قانون رو‌خودتون با ارائه پیشنهاد شما مسئولین آموزش و پرورش نوشتند
و خودتون هم میتونید اصلاحش کنید
چرا وزیر در برنامه صف اول شبکه خبر سه شنبه ساعت ۲۳ با اطمینان میگن اداری محض از قانون رتبه بندی مستثنی شده اند.
چرا؟؟؟؟؟
با مدرک فوق لیسانس مصاحبه و آزمون استخدام رسمی و با ۱۸ سال سابقه از کارمند اداری ۲۳۰ با سه سال سابقه کمتر دریافتی داریم
۸ تومن حکمم ۵ تومن دریافتی ام هزینه فرزند و عائله و تحصیل بچه ها و اجاره خونه ماهانه ۳ میلیون تومن ؛ فقط تنها فکری که تو این‌اوضاع اقتصادی به فکرم میرسه اینه که بمیریم که اون هم اختیارش دست ما نیست شما رو به هر چه که اعتقاد دارید
قانون رو اصلاح کنید با الحاق یک تبصره به ماده ۴ رتبه بندی برلی همه ی فرهنگیان . ۹۰۰ هزار فرهنگی رو رتبه بندی دادید از مهر ۱۴۰۰ و ما ۴۳۰۰ نفر رو جدا کردید؟؟؟؟ مگه ما فرهنگس نیستیم؟؟ مگه از نهاد دیگه ای تحمیل شدیم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۵ دی ۱۴۰۱
اونوقت که ماهی حداقل 2 میلیون اضافه کاری می گرفتید و معلم بیچاره فقط حقوق این حق کی بود؟
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۱۵:۱۸ ۱۷ دی ۱۴۰۱
سلام من در حال حاضر اداری نیستم اما دوست عزیز بنابه فرمایش خودتان اضافه کاری می گرفتند شما تا ساعت ۱۲:۳۰ کار کردی همکاران اداری الان تا سه ونیم و قبلا تا دونیم آیا حقشان دریافت اضافه کاری نبود یا نیست ؟ خوب است همه انصاف را رعایت کنیم!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
معلم ها ک از فقط 6 ماه کار میکنن حقوقشونم از اداری ها دو سه تومن با همرده خودشسون بیشتره چی میخواید دیگه از زندگی
Iran (Islamic Republic of)
ک اس
۱۷:۱۶ ۱۵ دی ۱۴۰۱
باسلام و احترام طبق گفته های دوستان به ما اداری های آموزش و پرورش ظلم شده لطفا پیگیری نمایید
Iran (Islamic Republic of)
سعید سرخوش
۱۶:۵۸ ۱۵ دی ۱۴۰۱
این تبعیض آشکار بین نیروهای شاغل در ادارات آموزش و پرورش قابل تحمل نیست باید پاسخگو باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۵ دی ۱۴۰۱
با سلام
ما تعداد 4300 نفر از نیروهای اداری محض ک متاسفانه رتبه بندی تعلق نگرفته و وزیر محترم و مسوولین بزرگوار گفتن ک شما جزء کارمندان حساب میشید. ولی بازم صد افسوس ک هنوز مثل کارمندان دیگران ارگانها هیچ حق و حقوقی دریافت نکردیم. جالب اینجاست ک حالا ما حز آموزشی ها هستیم یا کارمند؟؟؟
نه مثل آموزشی ها رتبه بندی دریافت کردیم و نه مثل کارمندان حقوق و مزایا.
مسولین محترم تفاوت حقوق بین دو همکار با کار یکسان در یک اتاق 3 میلیون هست با رتبه یک ک بعدا بیشتر نیز خواهد شد. لطفا رفع تبعیض کنید. نیروهای اداری محض هم از مردم همین سرزمین و ایرانی هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۵ دی ۱۴۰۱
این تبعیض پذیرفتنی نیست
Iran (Islamic Republic of)
بهمن جودکی
۱۵:۰۷ ۱۵ دی ۱۴۰۱
جودکی:
بسم الله الرحمن الرحيم با سلام و احترام
ما کارکنان اداری محض همراه با کارکنان اداری مشمول بخشنامه ۲۳۰ که فقط در حکم آنها کلمه ی آموزشی قید
شده و برخی از روز اول استخدام بلافاصله در اداره با پستهای مختلف فعالیت میکنند و بدون يك ساعت تدريس
فقط کلمه ی آموزشی را در حکم خود یدک میکشند؛ در کنار یکدیگر در ادارات آموزش و پرورش استان ها مشغول خدمت به آموزش و پرورش هستیم.ولي سؤال اینجاست
که فرق ما با مشمولین بخشنامه 230 شاغل در اداره چیست؟ مگر ما همه در یک دستگاه کار نمیکنیم؛فرهنگی نیستیم؛ در کنار هم برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش انجام وظیفه نمیکنیم؟ چگونه است که مشمولین بخشنامه 230 از تمام مزاياي معلمان مانند رتبه بندي و... برخوردار شوند و ما کارکنان اداری محض از تمام این مزایا
مي
محرومیم؟
Iran (Islamic Republic of)
روح اله
۱۵:۰۳ ۱۵ دی ۱۴۰۱
# رتبه بندی_ نیروهای_ اداری
جناب اقای دکتر قالیباف
جناب آقای دکتر منادی
جناب آقای حاجی بابایی
ایا صدای نیروهای اداری آموزش و پرورش و تبعیض در‌پرداخت حقوق بین آنها را نشنیده اید؟؟؟ آیا واقف به قانون بی عدالتی رتبه بندی هستید؟ چرا به داد نیروهای متخصص آموزش و پرورش و برنامه ریزان این حوزه نمی رسید؟
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۴:۳۸ ۱۵ دی ۱۴۰۱
با سلام بزرگترین بی عدالتی که در 17 سال سابقه خدمت من در اموزش و پرورش رخ داده همین بی عدالتی بود چرا باید در یک اتاق یک نیرو بگیرد و نیروی دیگربه خاطر اینکه نیروی اداری هست نگیرد در ضمن بیشتر نیروهای 230 که در اداره فعالیت می کنند رشته انها با سمتشان همخوانی ندارد و برخی از انها یک روز هم مدرسه نبوده اند
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۱۴:۱۹ ۱۵ دی ۱۴۰۱
بی عدالتی آشکار هست،واقعا انگیزه ای برای نیروهای اداری نمونده،ما همگی با ازمون و مصاحبه جذب شدیم،ولی الان اینقدر تفاوت فاحش وجود داره.
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۱۳:۳۳ ۱۵ دی ۱۴۰۱
سلام .
ما نیروهای اداری محض نه رتبه بندی شاملمان شده و نه به تبع آن بخشنامه اعمال مدرک تحصیلی بالاتر . لطفا صدای ما را به گوش مجلس برسانید . وزیر میفرمایند ما از مجاری مختلف این اختلاف حقوق را حل خواهیم کرد ... گیرم که اختلاف حقوق حل شد. مابقی تبعیض‌ها مانند اعمال مدرک تحصیلی را چه می کنید .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۲ ۱۵ دی ۱۴۰۱
با این تبعیض بزرگ تمام انگیزه و روحیه ادامه کار در ما از بین رفته
بالای ۲۰ سال در اداره برای مدیران و مدارس و دانش آموز در تمام طول سال و در ایام ماموریت و جلسات خارج از ساعات اداری که پیگیر انجام کارهای مدارس بودیم و بدون هیچ حق الزحمه ی اضافه و حالا بایک قانون دولت مردان ما این تبعیً بزرگ را رقم زدند. عاجزانه تقاضا داریم که نسبت به اصلاح قانون اقدام نمایند.
خواهشمند است
Iran (Islamic Republic of)
اداری پی پناه
۱۳:۳۰ ۱۵ دی ۱۴۰۱
دفتر مقام معظم رهبری ، رئیس جمهور مردمی ،نمایندگان مجلس
اداری های محض آموزش پرورش که در پشت جبهه برای دانش آموزان و رفاه معلمان کار می کنند شامل رتبه بندی نشده اند ولی کارکنان اداری ۲۳۰ مشمول رتبه بندی شده اند این بی عدالتی نیست؟؟؟؟؟ چرا دو کارمند در یک اتاق تفاوت دریافتی بالا داشته باشند ، پست بالا اضافه کار بالا را همین ۲۳۰ ها تو اداره گرفته اند در صورتی که با کمبود شدید معلم در کشور مواجهه هستیم چرررا این ۲۳۰ ها را که فقط حکم معلمی را به یدک می کشند به مدارس نمی فرستید مدارس به اینها بیشتر نیاز دارد تا ادارات ، تو رو به خددددا یک فکری به حال ما کارکنان اداری محض بکنید یا دریافتی ما هم مثل کارکنان وزارت نفت و .... باشد یا حداقل دریافتی یک معلم را داشته باشیم .
Iran (Islamic Republic of)
گروهی از کارکنان اداری محض
۱۳:۲۷ ۱۵ دی ۱۴۰۱
با سلام و سپاس از باشگاه خبرنگاران جوان جهت درج و پیگیری خبر
فرق ما همکاران اداری محض با همکار مشمول بخشنامه ۲۳۰ در اداره چیست؟ مگر ما همه در یک دستگاه کار نمیکنیم؟؟ مگر همه فرهنگی نیستیم ؟؟؟!!! مگر همه در کنار هم برای پیشبرد اهداف دستگاه آموزش و پرورش انجام وظیفه نمیکنیم؟؟؟!! چرا این همه تبعیض دریک وزارت و تفاوت بین دو همکار اداری محض و اداری ۲۳۰ دریک اتاق ایجاد شده؟
و نتیجه آن اختلاف حقوق ۳ میلیون تومانی با محاسبه رتبه یک میباشد که که با رتبه های بالاتر در سالهای بعد این اختلاف بیشتر خواهد شد.
تمام انرژی و انگیزه ادامه کار در ما از بین رفته است. لطفا" مسئولین برای رفع این تبعیض بزرگ نسبت به اصلاح قانون با الحاق تبصره به ماده ۴ رتبه بندی کارکنان اداری همانند کارکنان ۲۳۰ اقدام نمایند.
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد رنجبر هلان
۱۳:۲۰ ۱۵ دی ۱۴۰۱
با سلام دقیقا عین بی عدالتی تا حد اعلا برای 4300نفر نیروی استخدامی محض آموزش و پرورش که نه مجلس و نه وزارتخانه پیگیر آن هستند
Iran (Islamic Republic of)
روح اله بهزاد
۱۳:۱۹ ۱۵ دی ۱۴۰۱
با سلام مگر ما چه فرقی با معلمان و تعدادی از کارکنان آموزش و پرورش داریم که به آنها رتبه بندی تعلق گرفته ولی برای ما به بهانه اینکه رسته اداری داریم تعلق نگرفته؟ لطفا صدای اعتراض ما را به گوش مسئولین علی الخصوص وزیر محترم آموزش و پرورش و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برسانید شاید انشاءالله از تضییع حقوق ما جلوگیری شود.
Iran (Islamic Republic of)
روح اله بهزاد
۱۳:۱۹ ۱۵ دی ۱۴۰۱
با سلام مگر ما چه فرقی با معلمان و تعدادی از کارکنان آموزش و پرورش داریم که به آنها رتبه بندی تعلق گرفته ولی برای ما به بهانه اینکه رسته اداری داریم تعلق نگرفته؟ لطفا صدای اعتراض ما را به گوش مسئولین علی الخصوص وزیر محترم آموزش و پرورش و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برسانید شاید انشاءالله از تضییع حقوق ما جلوگیری شود.
آخرین اخبار