سازش ۴۲ درصد از پرونده‌های شورا‌ی حل اختلاف اصفهان

رئیس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان گفت: با تلاش کارکنان پرتلاش شوراهای حل اختلاف استان اصفهان در آذرماه امسال ۴۲درصد از پرونده‌های شعب با صلح و سازش مختومه شده است.

حمید بهرامیان از تعداد ۶هزار و ۶۱۹ فقره صلح و سازش در پرونده‌های شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان در آذرماه امسال خبر داد.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان افزود: با همت و تلاش اعضا و کارکنان پرتلاش شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان در آذرماه امسال ۴۲درصد از پرونده‌های شعب با صلح و سازش مختومه شده است.

بهرامیان اظهار امیدواری کرد: پرسنل خدوم و زحمتکش شورا‌های حل اختلاف در راستای ارج نهادن به سنت‌های دینی و گسترش فضای صلح و سازش در جامعه، در آینده درصد بیشتر از پرونده‌های وارده را با صلح و سازش مختومه کنیم.

او گفت: با توجه به برنامه ریزی‌هایی که از اول سال صورت گرفته و اقدامات انجام شده از جمله بازرسی از شعبات، برگزاری دوره‌های آموزشی، استفاده از افراد توانمند در امر مصالحه در صد مصالحه شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان در آذرماه به ۴۲ درصد رسیده است.

بهرامیان همچنین بیان کرد: نرخ رسیدگی در شعب شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان در آذرماه را ۱۰۰ اعلام کرد و افزود: تعداد ۶هزار و ۶۱۹ فقره پرونده در این ماه با مصالحه مختومه شده است و همچنین تعداد ۲۴هزارو ۹۱۵ فقره پرونده نیز از موجودی و وارده‌های ماه گذشته کسر و مختومه گردیده است که تمامی موارد و اقدامات انجام شده است.

او در ادامه افزود: ۲۸ حوزه قضایی بالای ۳۵درصد از پرونده‌های خود را در این ماه با مصالحه مختومه کردند (درصد مصالحه حوزه‌های قضایی بالای ۳۵درصد در این ماه: اصفهان۳۷درصد، باغ بهادران۵۴درصد، بادرود ۴۶درصد، تیران ۵۱درصد، کرون۴۲درصد، خوانسار ۳۷درصد، خمینی شهر ۴۴درصد، خوروبیابانک ۴۴درصد، سمیرم ۵۱درصد، داران و فریدن۳۸درصد، برخوار۵۲درصد، شاهین شهر۴۹درصد، شهرضا۴۹درصد، فریدونشهر۴۶درصد، کاشان۵۸درصد، گلپایگان۴۸درصد، زرین شهر (لنجان) ۵۲درصد، مبارکه۵۲درصد، مهردشت۵۷درصد، نجف آباد۴۲درصد، نایین۳۵درصد، نطنز ۳۷درصد، میمه ۳۶درصد جلگه۵۸درصد، زواره۳۹درصد، بن رود ۳۹درصد، جرقویه۵۵درصد و فولادشهر۶۲درصد) که این نیز جای تقدیر و تشکر دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.