دستگیری یک مدعی نفوذ در قوه قضاییه در گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: فردی که مدعی نفوذ در دستگاه قضایی استان بود و به متهمان قول حل پرونده آن‌ها را می‌داد، دستگیر شد.

حیدر آسیابی گفت: این فرد در جریان یک پرونده موادمخدر به قاچاقچیان وعده داده بود با نفوذی که دارد می‌تواند در ازای دریافت اموالی به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان، از مصادره دارایی‌های آن‌ها جلوگیری کند.

او افزود: با هوشیاری کارشناسان حفاظت و اطلاعات استان، این مدعی ِ دروغین و همدستش هنگام دریافت سکه و دلار به عنوان پیش پرداخت، دستگیر شدند.

آسیابی گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد این فرد هیچ ارتباطی با فرد یا افرادی در دستگاه قضایی کشور ندارد و قصد داشته پس از دریافت پول از طرفین پرونده، متواری شود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: متاسفانه علیرغم توصیه‌ها همچنان برخی هم استانی‌ها در دام کارچاق کن‌ها گرفتار می‌شوند و با امید‌های واهی این افراد، اموال خود را از دست می‌دهند.

حیدر اسیابی از مردم خواست: به افرادی که ادعای حل مشکل آنان از راه‌های غیرقانونی و در ازای دریافت پول در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه را دارند، اعتماد نکنند و در صورت مواجه شدن با چنین مواردی با شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تماس بگیرند و یا به شماره ۰۹۱۱۱۷۵۸۳۶۷، پیامک دهند.

افراد به صورت حضوری هم می‌توانند به دفتر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به نشانی گرگان، بلوار شهید کلانتری (کمربندی)، خیابان دانشجو، دادگستری کل مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.