پروژه کشته سازی این بار در ساری کلید خورد + فیلم

رسانه‌های خارجی مدعی کشته شدن رضا دهبوید در ساری هستند اما روایت خانواده‌های مرحوم مهر باطلی برای این سناریوی نخ نما شده است.

دوشنبه شب ۱۴ آذر ۱۴۰۱ در ساری جسم بی جان جوانی به نام رضا دهبوید توسط نیروی انتظامی استان به یکی از بیمارستان‌های ساری برده می‌شود و عوامل آن بیمارستان بلافاصله اقدامات خود را برای احیای این جوان انجام می‌دهند که متاسفانه نتیجه بخش نبود

در حالیکه دستگاه قضایی و انتظامی از جمله دادگستری مرکز استان در حال بررسی دقیق و مشخص نمودن تمامی ابعادی موضوع هستند تا مطابق با قانون با افراد خاطی از هم صنف و دستگاهی بدون هیچ چشم داشتی برخورد کند رسانه‌های خارج‌نشین اینبار هم از این موضوع برای پروژه دروغین کشته سازی و برهم زدن امنیت و آرامش مردم سوء استفاده کردند که روایت خانواده‌های مرحوم مهر باطلی برای این سناریوی نخ نما شده است.

قدرت الله دهبوید پدر مرحوم می‌گوید: از اولین ساعات اتفاق مسئولین آمدند و من هم در همه جا‌هایی که قرار بود موضوع مورد بررسی قرار گیرد، حضور مستقیم داشتم؛ این نشانه صداقت مسئولان بوده است.

مادر مرحوم نیز می‌گوید: دشمن از هر حادثه‌ای دارد سواستفاده می‌کند تا به کشور ما لطمه بزند و اگر کسی از این قضیه سواستفاده بکند به کشور و خانواده ما لطمه زده است و ما مطمئنیم حق ما پایمال نمی‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۸ دی ۱۴۰۱
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم