تاج: درباره استفاده فیفا از نام جعلی به جای خلیج فارس قاطعانه اعتراض کردیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: موضع محکمی درباره استفاده فیفا از نام جعلی به جای خلیج فارس داریم و قاطعانه اعتراض کردیم.

مهدی تاج در مورد برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکارانی که مقابل نمایندگان رژیم اشغالگر قدس حاضر نشدند، اظهار داشت: مراسم به نام شهید حاج قاسم سلیمانی بود و ما هم افتخار این را داشتیم که در این مراسم حضور پیدا کنیم.

وی در مورد حمایت‌هایی که مراکشی‌ها در جام جهانی از فلسطین انجام دادند، گفت: در جام جهانی بعد از هر برد مراکش که رئیس فدراسیون آن از دوستان من است، به تیم ملی این کشور و مردم مراکش تبریک گفتند. با اینکه ما روابط دیپلماتیک با مراکش نداریم، اما وظیفه خودم دانستم که از لحاظ فوتبالی از بازیکنان و ملت مراکش تشکر کنم. واقعا آن‌ها مرد هستند. خودم هم خیلی دوست داشتم که آن‌ها به فینال بیایند، اما نشد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اتفاقی که در جام کشور‌های عربی افتاده و آن‌ها از واژه جعلی «خلیج ع ر ب ی» استفاده کردند، گفت: قبل از اینکه وزیر ورزش هم دستور بدهند، ما خودمان موضع‌گیری کردیم و طی نامه‌ای آن را محکوم کردیم. به فیفا هم اعتراض کردیم و همچنین دستور دادم که تمام بازی‌های لیگ و جام حذفی به نام خلیج‌فارس برگزار شود.

تاج در مورد اینکه به نظر می‌رسید به خاطر روابطی خوبی که شما با اینفانتینو رئیس فیفا دارید، او در صفحه شخصی‌اش این اقدام را انجام ندهد، گفت: باید در این مورد صحبت کنیم. به هر حال او مواضع خودش را گرفت و ما مواضع خودمان را. ما موضع محکمی در این مورد گرفتیم و اعتراض قاطع هم به فیفا انجام دادیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۹ دی ۱۴۰۱
کاسه داغتر از آش که به خاطر حمایت یک عرب از یک عرب دیگه این باید تشکر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۹ دی ۱۴۰۱
رئیس جمهور چین جلو چشم مسئولین هم از واژه جعلی استفاده کرد هم به سیاستهای منطقه ای ایران ایراد گرفت و هم به پرونده هسته ای!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۱۹ دی ۱۴۰۱
تاج مال بیت المال خور.تو اگر وطن پرست بودی.پول بیت المال رو دو دستی تقدیم ویلتموس و کی روش نمیکردی.روز قیامت باید جواب بدی.حداقل من از حقم نمیگذرم.سر پل صراط منتظرتم.اونجا دیگه نمیتونی با پول لابی کنی
Germany
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۸ دی ۱۴۰۱
خاک‌ تو سر بی غیرتتون که تمام هارت و پورتتون فقط ادعا هستش ...
آخرین اخبار