۷۰ درصد تماس های مردمی با پلیس در خراسان رضوی عملیاتی می‌شود

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: از مجموع بیش از ۱۵ هزار تماس مردمی روزانه با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در این استان ، ۷۰ درصد آن عملیاتی می‌شود.

سرهنگ حمید طهماسبی روز یکشنبه در نشست همفکری و هم افزایی با رسانه های ارتباط جمعی گناباد افزود: کمتر ازیک سوم از تماسهای مردمی با پلیس ۱۱۰ در خراسان رضوی به دلایل غیر مرتبط و یا مزاحمت به ماموریت منجر نمی شود.

وی بیان کرد: مهمترین رویکرد معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزایش ارتباط و تعامل با رسانه های ارتباط جمعی و کانالهای پر مخاطب و همراه با جریان انقلاب در فضای مجازی و بهره گیری از پتانسیلهای آنها در جهت اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه ماموریتهای پلیسی و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

طهماسبی ادامه داد: در شرایطی که برخی اشخاص به خصوص در قائله های اخیر تلاش می کردند که چهره و خدمات پلیس را مخدوش جلوه دهند، تعامل رسانه های ارتباط جمعی و فعالان فضای مجازی برای اطلاع رسانی خدمات جهادی ماموران انتظامی در بخشهای مختلف، باعث شد که این دسته افراد به اهداف خود نرسند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزایش ارتباط رسانه های گروهی و خبرنگاران با پلیس و اطلاع رسانی عملکرد پلیس های تخصصی در بخشهای مختلف به مردم را از ارکان مهم امیدآفرینی در جامعه برشمرد و گفت: این معاونت تلاش می کند که بستر تعامل بین رسانه ها و پلیس را بیش از پیش هموار سازد.

رییس مرکز اطلاع رسانی و رصد فضای مجازی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی هم با اشاره به اینکه محتوای مناسب مطالب و اخبار و گزارشهای رسانه ای موجب افزایش اعتماد عمومی در جامعه می شود، گفت: گردانهای سایبری در فرماندهی انتظامی در سطح کشور و به تبع آن این استان با هدف افزایش تعامل بین پلیس و رسانه ها برای اطلاع رسانی ارزشمند برای تقویت این اعتماد عمومی از چندی قبل تشکیل شده است.

غلامرضا تدینی راد اظهار داشت: پلیس خراسان ضوی با تشکیل گردانهای سایبری مالک اشتر و همچنین طرح ابتکاری شتاب توانست با تعامل و همفکری با مدیران کانالهای خبری اقدامات ارزشمندی انجام دهد که مهمترین نتیجه این تعامل کسب چهار رتبه برتر کشور در رزمایش سایبری نیروهای مسلح و فرماندهی انتظامی کشور طی سنوات اخیر بود.

وی گفت: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در قالب طرح شتاب سعی می کند که با ایجاد تعامل و همفکری با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و تبادل نظر در ارتباط با سوژه های پیشنهادی متناسب با ظرفیتهای هر منطقه گامهای مناسبی برای افزایش اعتماد عمومی جامعه نسبت به خدمات مرتباط با ماموریتهای پلیسی بردارد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار