بهره برداری از دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه علوم پزشکی یزد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: همزمان با دومین سفر وزیر بهداشت به یزد، دومین خوابگاه متاهلی این دانشگاه به بهره برداری می‌رسد.

سالاری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد با تأکید بر رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر تقویت بنیان خانواده و ازدواج اظهار داشت: خوابگاه متاهلی مارکار یزد با زیر بنا هزار و ۱۰۰ متر مربع در سه طبقه (هر طبقه ۳۷۰ متر) و دارای ۱۲ سوییت است.

او افزود: برای بهسازی و بازسازی این خوابگاه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و برای تکمیل امکانات جانبی به ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: یک خوابگاه متاهلی شش واحدی نیز در دانشگاه علوم پزشکی یزد فعال است که برای بازسازی این خوابگاه نیز به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

سالاری با اشاره به این که به منظور عمل به قانون جوانی جمعیت خوابگاه‌های متاهلی در دستور کار قرار دارد، گفت: در نقشه جامع دانشگاه علوم پزشکی یزد، در پردیس دانشگاه ساخت سه بلوک خوابگاهی متاهلی در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد تاکید کرد: حمایت از برنامه فرزندآوری و تکریم خانواده در حوزه‌های مختلف از جمله دانشجویی از برنامه‌های مهم و اولویت دار دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد محسوب می‌شود.

سالاری تصریح کرد: در حال حاضر هزار و ۲۰ دانشجویی دختر مجرد، ۹۴۹ دانشجوی پسر مجرد، ۲۴ نفر از دانشجویان خارجی و شش زوج دانشجو در خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ساکن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار